nimmelim Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Noen med 3 barneseter og stw? Audi a6, mercedes eller noe? De er jo ganske så store. må ha plass til et besafe (izi kid2?) Belte stol. Så en besafe izi combi 3x og etterhvert en besafe izi go baby sete. Hvilken bil , stw passer?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Har en opel vectra, og der har jeg fått plass til 1 besafe zleep. (den gamle store versjonen av izi og) maxi cosi, og besafe combi bakovervendt. Det beste er nok å prøve bil og seter før du kjøper setene.. Mulig du kanskje må sette en foran.. (og da koble ut airbagen selvsagt) Det er heller ikke alle stasjonsvognene som det er mulig eller lov med 3 barneseter.. Tryggtrafikk har en oversikt.. Google eller noe finner sikkert den. Anonymous poster hash: 47345...50e
nimmelim Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har alle setene, mangler bare bilen hatt maaange biler tidligere, men aldri tenkt tanken på tre.. hehe om minsten feks må foran må jeg trykke gubben bak da? Hehe. Men ok hvordan gjør dere det, setter dere minste setet ytterst oav, i midten eller hva? Rådvill. Takk for tips ang at ikke alle stw har lov til å ha 3 barneseter. Visste ikke
2,5barn+1engel Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Vi kjøpte oss en Ford s-Max nå. Der er det fint plass til 3 seter. Er 3 enkeltseter baki istedenfor en 3 setersofa. Vi kjøpte 7 seter, men er samme plassen i 5 setern. gode biler med god plass.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg hadde izi sleepen i midten, for den hadde ikke base, så da bare sto den der.. Så hadde jeg maxi cosien bak sjåføren. Måtte først sette inn han som skulle i midten,for å så sette inn babysetet. Haha. Kan noen sitte forovervendt? Da kan vel kanskje de i midten? Ikke lett å få opp den kabalen.. Anonymous poster hash: 47345...50e
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har opel zafira 7 seter, den er kjekk til 3 barneseter Anonymous poster hash: 592a9...907
nimmelim Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2013 Minsten i izi combien (?) Sitter forover da det ble krig når han satt bakover. Og så klart beltestolen er forover så bare baby som ender bakover da:) søren ikke lett
nimmelim Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2013 Hva med mitsubishi outlander 7 seter? Vurdert den
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Skoda superb stasjonsvogn. Sinnsykt god plass i baksetet og plass til 3 barneseter. Har i dag to bakovervendt, ingen problem verken for fører eller passasjer foran. OBS! Det er bare noen få bakovervendte bilstoler som kan plasseres i midten bak på grunn av støttebenet, noe å tenke på hvis du kjøper nytt sete Anonymous poster hash: 51177...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå