Katta82 Skrevet 6. oktober 2013 #1 Del Skrevet 6. oktober 2013 Eg er visst gravid :-) Held på med allergivasinasjon med Allutard injeksjonar, og eg har fleire år før eg skal vere ferdi. Før oppstart fortalte legen meg at eg absolutt ikkje måtte bli gravid under opjusteringsfasen, men at det var uproblematisk seinare i behandlinga. Eg er nå i maksdose, men svipptur innom på felleskatalogen.no og fant dette:: Graviditet, amming og fertilitet: Graviditet: Behandling bør ikke startes dersom pasienten er gravid. Behandling under graviditet må bare gjøres dersom fordelen oppveier risikoen. Dersom graviditet oppstår under behandling må risiko av fortsatt behandling vurderes nøye. Amming: Foreligger ikke kliniske data for bruk under amming. Ukjent om preparatet går over i morsmelk. Andre som har erfaring med dette? Eg vil ikkje utsette barnet vårt for risiko, men legen bagatelliserer dette heilt. Andre som har fortsett behandlinga eller eventuelt måtte avbryte? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144086485-alutard-injeksjon-under-svangerskapet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå