Gå til innhold

Når henger dere opp vintergardinene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Hva faen er det?

Her har vi sorte gardiner hele året! Stenger ute sola det, vettu!

Skal sies at de begynner å bli mer grå nå da...

Anonymous poster hash: 9c78a...16c
Gjest Julia1984
Skrevet

Vintergardiner????

Har ikke gardiner i det hele tatt

Skrevet

Hæ? Er du 80 år, eller?

Anonymous poster hash: 1197b...4bb

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Drit og dra, da! Jeg henger opp runke- honkler i stedet for!

Skrevet

Her kommer julegardiner opp i hus så snart julemarsipanen viser seg i butikken. Mener de som lager julemarsipanen vet best ;) 

Og så taes de i bytte når påska kommer for det atte"jula varer helt til påske." Og så når vinterdekka går av så kommer sommergardinene opp :) Enkelt å huske på, trodde det var heelt normalt?

Annonse

Skrevet

Jeg henger opp jukegardiner til jul og vintergardinene etter jula :-) kall meg gjerne gammeldags men jeg liker å nytte gardiner innimellom :-) lyse på sommeren, røde til jul og mørle grå resten av vinteren :-)

Skrevet

Hahahah.. Jeg har sommer og vintergardiner,

Bytter til vintergardiner i november og lar de henge til april eller noe. 

Ronke honkleane havner som regel på vask og ikke i gardinstengene..  ;)

Anonymous poster hash: f184e...ddc
Skrevet

De henger jeg opp nå i oktober :-) sommergardinene henger jeg opp i mai ca

Og jeg er helt seriøs

Anonymous poster hash: ed2cb...8fc

Gjest Anybody
Skrevet

Etter pga hatt det problemet der hvert eneste halvår Vicky, for å ikke snakke om når julegardinene skal opp, og om jeg da skal rett på påskegardinene etter det eller a mellomfase gardiner.. Jeg har rett og slett gått for null gardiner, ble for mange valg rett og slett..

Vet det er ganske villt av meg å ikle ha gardiner, men klarte ikke dilemmaet. De stjal nattesøvnen.. Så mannen i hvit frakk rådet meg til å droppe det så jeg slapp å begynne på valium..

Skrevet

Oj hehe og jeg som verken har sommargardiner eller vintergardiner, shit eg mangle gardiner!!!!

Anonymous poster hash: c43af...834

Skrevet

Henger de opp 3. lørdagen i oktober. Har rulledag på onsdagen og strykedag på torsdagen. Fredagen tar jeg ned vårhalvårsgardinene og om kvelden begynner jeg å legge opp kappene.

Annonse

Skrevet

Har ikke gardiner her, så vi slipper slike vanskelige dilemmaer. Har ikke engang biffgardiner, iallefall ikke nok til å henge dem opp.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir skikkelig lei meg av denne tråden, for jeg har ikke vintergardiner jeg.

Derfor rapporterer jeg, jeg er helt sikker på at moderator-is finner en eller annen regel som blir brutt her - og om ikke, så sletter hn nok likevel. Bare fordi hn kan!

Skrevet

Jeg kjenner at jeg blir skikkelig lei meg av denne tråden, for jeg har ikke vintergardiner jeg.

Derfor rapporterer jeg, jeg er helt sikker på at moderator-is finner en eller annen regel som blir brutt her - og om ikke, så sletter hn nok likevel. Bare fordi hn kan!

Gardinhets?

Skrevet

Uffda...

Jeg har ikke gardiner, jeg.

Kun på kjøkkenet, og de hang jeg opp for....kremt...4 år siden :-p

Skrevet

Har hengt opp noen vintergardiner på barnerommet nå, for en uke siden. Ellers er jeg ute etter nye vintergardiner til resten av boligen! :) 

Anonymous poster hash: 90101...d52
Skrevet

Biffgardinene er oppe hele året, mellom fitteleppa.

Anonymous poster hash: 1fa6d...910

Skrevet

Ai ai, det evige vintergardin-dilemma. Det tok meg mange år før jeg fant rette dato for å henge opp. Mange søvnløse netter. Den perfekte dato er 04.11! Lykke til!

Anonymous poster hash: b82d3...ab1

Skrevet

Vi skifter til "vintergardiner" litt ut i oktober, de er mørke lilla så passer også fint i advent og julen. ( har også røde som jeg kan ha i julen hvis jeg føler for det) så skifter jeg til de lyse gardinene somregel rundt påsketider. :) syns det er koselig med litt forandring på stuen. :) de fleste i min familie skifter til sommer og vinter gardiner. ;)

Anonymous poster hash: b0495...030

Skrevet

Her spikrer vi for samtlige vinduer med tjukke treplanker 14. november. Er jo bare mørkt ute uansett.

Anonymous poster hash: fe85a...4f7
Skrevet

Jeg vet at mange har både sommer- og vintergardiner, og jeg syntes det er fint at man skifter litt 'drakt' i huset sitt. Jeg pynter gjerne til de ulike årstidene, har forskjellige puter om sommeren enn om vinteren, forskjellige blomster til de ulike sesongene (røsslyng nå) osv. Jeg skjønner godt at du har 2 sett med gardiner siden det passer med lyse og lette gardiner om sommeren, og litt lunere og mørkere om vinteren. Jeg skjønner ikke at andre velger å hetse deg for at du ønsker å gjøre det hyggelig hjemme hos deg. Jeg syntes sep/okt er fint å endre til vintergardiner og apr/mai til sommergardiner.

Anonymous poster hash: fca14...115

Skrevet

Nei, nå synes jeg denne tråden er i ferd med å ta helt av! Ingen grunn til å kritisere HI selv om dere ikke har vintergardiner selv!

Det har blitt så utrolig utrivelig her på forumet at nå rapporterer jeg tråden og melder meg ut!!! Håper moderatorene tar tak!

Anonymous poster hash: 4bae2...4d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...