Gå til innhold

Å i morgen skal jeg på coop obs og handle elektrisk varme/kosepledd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så de hadde inne superbillig og det jeg har ønsket meg fra obh Nordica koster jo over 1000 kroner! Så deilig og være varm mens man tar seg en høneblund på sofaen!

Anonymous poster hash: 7414e...cbd
Skrevet

jeg bruker mitt i sengen hver natt jeg. er en frysepinn av meg og mannen skal ha det iskaldt på soverommet! det er såååå deilig. fikk det i julegave fra mannen i fjor. eneste dumme er at jeg synes det er litt kort!

Gjest novembertretten
Skrevet

For en KOSELIG tråd!!! Kos, kos, kos med varmeteppe! Du bare MÅ fortelle oss hvordan det føles da du har prøvd det! Er det mykt og godt???? 

Tenk om vi kunne kjøpt et kjempestort teppe og alle kosemoserne her inne kunne sitti under det og drukket kakao!!! Det hadde vært koselig, det!

Skrevet

Jeg har det fra obh nordica, det er jo super deilig <3

Gjest Skofantomet
Skrevet

Har du ikke sett Brannmann Sam du, der det elektriske teppe tar fyr!!!?! :o Nei ta å se den du, så kan vi heller snakkes....

Gjest novembertretten
Skrevet

Har du ikke sett Brannmann Sam du, der det elektriske teppe tar fyr!!!?! :o Nei ta å se den du, så kan vi heller snakkes....

Tar det fyr håper jeg hun lager en tråd om det her inne. Da blir det litt action ihvertfall....

Skrevet

Jeg har også fått fordommer mot sånne elektriske tepper, etter at Donald Duck var svært uheldig med et slikt i en eller annen historie :P

Anonymous poster hash: 870d0...a67
Skrevet

Huff.. Min barndomsvenninne mistet moren og huset sitt pga et elektrisk teppe som tok fyr i sengen mens moren hadde sovnet. Hadde aldri i verden brukt det i eget hjem.

Men det er jo bare en uheldig situasjon, men det har fortsatt satt spor i meg.

Skrevet

Så de hadde inne superbillig og det jeg har ønsket meg fra obh Nordica koster jo over 1000 kroner! Så deilig og være varm mens man tar seg en høneblund på sofaen!

Må bare skrive det.... både jeg og min mor har hatt varmeteppe i sengen. Vi skrudde det på en stund før vi skulle legge oss - begge har fått svi merker i sengene våres (for å si det sånn!!). Anbefaler ikke...

Skrevet

Mine besteforeldre bruker varmeteppe for og varme opp sengen før de legger seg og dette har de brukt i flere år og det er ingen svimerker så da må det ha vært en feil med det du her over forteller. De sover ikke med varmeteppet på da det er ikke anbefalt! Og det jeg skal kjøpe i morgen er varmepledd som jeg skal ha når jeg er i sofaen ikke i sengen!

Skrevet

Jeg bruker mitt når jeg fryser skikkelig. Har det på i 10 min så blir det for varmt hehe

Anonymous poster hash: 0fb3b...edc
Skrevet

hvor mye koster det da??? fryser selv!

Skrevet

199 kroner :-)

Skrevet

jøss, det var billig! spørs om ikke jeg må dit selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...