Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg synes det er mest praktisk på kvelden....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 På morgenen.Føler meg møkkete hvis jeg ikke vasker underlivet på morgenen. Anonymous poster hash: 91598...a38
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 På morgenen.Føler meg møkkete hvis jeg ikke vasker underlivet på morgenen. Anonymous poster hash: 91598...a38 Ja æææææsj....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Herregud da dame! Man vasker seg både morgen og kveld! Viktig å være ren og pen for mannen, vettu Her er det dusjing både morgen og kveld, kanskje en liten kattevask innimellom hvis det har seg sånn at mannen er nøden midt på dagen. Husk å ta nytt honkle for hver gang, viktig med god hygiene. Anonymous poster hash: 70cc2...edd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Honkle? Herregud da dame! Man vasker seg både morgen og kveld! Viktig å være ren og pen for mannen, vettu Her er det dusjing både morgen og kveld, kanskje en liten kattevask innimellom hvis det har seg sånn at mannen er nøden midt på dagen. Husk å ta nytt honkle for hver gang, viktig med god hygiene. Anonymous poster hash: 70cc2...edd Anonymous poster hash: 5d4e6...031
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Herregud da dame! Man vasker seg både morgen og kveld! Viktig å være ren og pen for mannen, vettu Her er det dusjing både morgen og kveld, kanskje en liten kattevask innimellom hvis det har seg sånn at mannen er nøden midt på dagen. Husk å ta nytt honkle for hver gang, viktig med god hygiene. Anonymous poster hash: 70cc2...edd Men ta for all del ikke mannens runke-honkle
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Herregud da dame! Man vasker seg både morgen og kveld! Viktig å være ren og pen for mannen, vettu Her er det dusjing både morgen og kveld, kanskje en liten kattevask innimellom hvis det har seg sånn at mannen er nøden midt på dagen. Husk å ta nytt honkle for hver gang, viktig med god hygiene. Anonymous poster hash: 70cc2...edd Men ta for all del ikke mannens runke-honkle
Gjest Julia1984 Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Begge deler!! Synes det er deilig å legge seg nydusjet. Samme gjør mannen!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Dusjer hver kveld, og spyler underlivet hver morgen. Anonymous poster hash: d7f5e...b18
Bustetroll Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg synes det er mest praktisk på kvelden.... Ser du tok rådet om å sprite opp ting her inne ! Flink Vicky! Jeg dusjer forøvrig både morgen og kveld. Litt for glad i vann.
Elsker livet Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Herregud da dame! Man vasker seg både morgen og kveld! Viktig å være ren og pen for mannen, vettu Her er det dusjing både morgen og kveld, kanskje en liten kattevask innimellom hvis det har seg sånn at mannen er nøden midt på dagen. Husk å ta nytt honkle for hver gang, viktig med god hygiene. Anonymous poster hash: 70cc2...edd Men ta for all del ikke mannens runke-honkle Bruker et helt honkle til det? Her holder det med en sokk, en tennissokk. Blir fort fullt i maskinen om en skal bruke et helt honkle.
Modesty Blaise. Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Herregud da dame! Man vasker seg både morgen og kveld! Viktig å være ren og pen for mannen, vettu Her er det dusjing både morgen og kveld, kanskje en liten kattevask innimellom hvis det har seg sånn at mannen er nøden midt på dagen. Husk å ta nytt honkle for hver gang, viktig med god hygiene. Anonymous poster hash: 70cc2...edd Men ta for all del ikke mannens runke-honkle Bruker et helt honkle til det? Her holder det med en sokk, en tennissokk. Blir fort fullt i maskinen om en skal bruke et helt honkle. Hmmm, det var da veldig til ekstra klesvask dere påfører dere selv!! Jeg er en ordentlig dårlig husmor, så jeg har gitt mannen en liten bunke med engangskluter han får lov til å bruke. Også så praktisk da, for da teller jeg bare klutene et par ganger i uken, også har jeg full kontroll på hvor ofte han driver på med dette!!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Kveld. Anonymous poster hash: 21094...47d
Elsker livet Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Herregud da dame! Man vasker seg både morgen og kveld! Viktig å være ren og pen for mannen, vettu Her er det dusjing både morgen og kveld, kanskje en liten kattevask innimellom hvis det har seg sånn at mannen er nøden midt på dagen. Husk å ta nytt honkle for hver gang, viktig med god hygiene. Anonymous poster hash: 70cc2...edd Men ta for all del ikke mannens runke-honkle Bruker et helt honkle til det? Her holder det med en sokk, en tennissokk. Blir fort fullt i maskinen om en skal bruke et helt honkle. Hmmm, det var da veldig til ekstra klesvask dere påfører dere selv!! Jeg er en ordentlig dårlig husmor, så jeg har gitt mannen en liten bunke med engangskluter han får lov til å bruke. Også så praktisk da, for da teller jeg bare klutene et par ganger i uken, også har jeg full kontroll på hvor ofte han driver på med dette!! Får bare ta sine egne skitne sokker, så blir ikke så mye ekstra vask.
*Teoline* Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 Som regel om kvelden, men i går dusjet jeg faktisk om morgenen bare fordi jeg ville det, liksom Hvor gal er ikke jeg, liksom
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Begge deler, fordi jeg liker å gå me honkle og nyvaskede sametruser. Anonymous poster hash: 22427...d34
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg dusjer selvfølgelig på kvelden, sånn at jeg kan sove 10 minutter ekstra hver morgen. (Er vel tanken som teller?) Også har jeg usymmetriske krøller, og det tar en evighet å rette ut håret om jeg dusjer om morgenen - også er jo ikke håret tørt før middagstider. Dusjer jeg på kvelden rettes krøllene ut sånn nogen lunde til dagen etter. Vasking av kropp er noe helt annet, og det tas ved behov. Anonymous poster hash: a7bb5...49a
Mor Løvehjerte Skrevet 7. oktober 2013 #19 Skrevet 7. oktober 2013 Nysgjerrig: vasker dere runke-honklene på 60 eller 95 grader?
Elsker livet Skrevet 7. oktober 2013 #20 Skrevet 7. oktober 2013 Nysgjerrig: vasker dere runke-honklene på 60 eller 95 grader? Sokkene tar jeg på 60
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #21 Skrevet 7. oktober 2013 Morgen. Bortkastet å dusje om kvelden som regel, da jeg blir svett og klissete etter sex Anonymous poster hash: f42af...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå