Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Eller vente til senere i kveld?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Fy, for en dårlig mor du må være som lager niste kvelden i forveien! Her lages nista på morgenen, nybakt brød stekt før fugla fiser og med sunt pålegg. Det legges i en søt liten kjølebag for at maten skal være frisk til lunsjtider. Anonymous poster hash: 1d239...c9b
Gjest Vicky Pollard Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Burde jeg kontakte barnevÆrnet?? Fy, for en dårlig mor du må være som lager niste kvelden i forveien! Her lages nista på morgenen, nybakt brød stekt før fugla fiser og med sunt pålegg. Det legges i en søt liten kjølebag for at maten skal være frisk til lunsjtider. Anonymous poster hash: 1d239...c9b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Her smøres nistene alt fra kl 18 til 23 sånn ca. Puttes i kjøleskapet over natta selvfølgelig. Og det er både ungenes og oss voksnes nister, jeg har ikke noe problemer med å spise nista som er ssmurt kvelden før. Kjør på Anonymous poster hash: 757e0...aab
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Burde jeg kontakte barnevÆrnet?? Fy, for en dårlig mor du må være som lager niste kvelden i forveien! Her lages nista på morgenen, nybakt brød stekt før fugla fiser og med sunt pålegg. Det legges i en søt liten kjølebag for at maten skal være frisk til lunsjtider. Anonymous poster hash: 1d239...c9b Ja, det burde du! Du trenger tydeligvis veiledning når det kommer til barneoppdragelse! Bare husk å henge opp friske og rene honkler på badet til de kommer, og gjem sametrusa og sebratrusa! Anonymous poster hash: 1d239...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå