Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Når han blir sur for ingenting, fyker ut døra og lar meg sitte her med ungene i timesvis før han kommer hjem igjen? Virker som han bruker enhver anledning til å ikke være hjemme med ungene og meg... Da er det lettere å bli sur for da har han en grunn til å stikke ut! Anonymous poster hash: 3529e...bc3
Gjest Anybody Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 En nyskilt mann ville jeg kalt han...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Ville kalt ham min-snart-fraseparerte-mann..... Anonymous poster hash: 2a8ae...7ad
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Er så MØKK LEI DEN OPPFØRSELEN!!!!!!!!!!! Lurer på å begynne å gjøre det samme!!! Så han får kjenne på det! Bare dra ut i "sinne" uten å si et ord og ikke gi lyd fra meg og ikke komme hjem på 4 timer! (Hvertfall vente til han har stelt og lagt ungene, sånn som han bruker å gjøre!!) Er fullstendig klar over at det ikke gjør meg en døyt bedre enn han men det hadde vært greit at han fikk se og oppleve sin egen væremåte!!! Hi Anonymous poster hash: 3529e...bc3
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Høres ut som min eks dette her. Du bor vel ikke i Hønefoss? Anonymous poster hash: 3e31b...7df
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Høres ut som min eks dette her. Du bor vel ikke i Hønefoss? Anonymous poster hash: 3e31b...7df Haha, nei!!! Men akkurat nå skulle jeg ønske jeg heller bodde der enn her!!!! Anonymous poster hash: 3529e...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå