Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Dette er min venninnes mann. Aner ikke hvordan jeg skal legge frem dette, men bare er noe finurlig med hele hans oppførsel. Han er veldig egosentrisk, opptatt av sin trening osv. De skal alle tilpasse seg han, og han skal være midtpunktet hele tiden. Har en i familien vondt noe sted, så skulle de bare VISST hvordan han hadde det når han bla bla bla. Han er veldig opptatt av sine behov. Han trenger hvile, han trenger ro, han trenger trening, han trenger mat osv. Han påpeker ALT. Hvis noen går så det bråker for han osv. Han demonstrerer gjerne for folk hvordan de skal gå i trappen for ikke å bråke så mye. Hvis han gjør noe skal det ettertrykkelig understrekes. Han gjør ikke lite, men skal SOLE seg i glansen av det hele tiden. Han bestemmer det meste, hvor varmeovner skal stå, hvor mange grader det er på varmeovnen, om folk har opp vinduet når dusjes, hvor askebeger skal stå, når folk skal hente noe osv. Hva tenker dere??? Anonymous poster hash: 8aaf0...b53
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 At hun som er sammen med han er tafatt som ikke dumper han på flekken. Anonymous poster hash: 2a004...660
Sokkedyret Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Kan ikke fatte og begripe hvor folk finner disse mannfolkene og hvorfor i all verden de er sammen med de?!?! Hadde aldri giddet å være sammen med, og i hvert fall ikke giftet meg med, en slik mann. Hjelpe meg.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Kan ikke fatte og begripe hvor folk finner disse mannfolkene og hvorfor i all verden de er sammen med de?!?! Hadde aldri giddet å være sammen med, og i hvert fall ikke giftet meg med, en slik mann. Hjelpe meg. Helt helt 100% enig med deg. Kunne ikke vært mer enig. Men i tillegg så gnager en følelse i meg om at "krake søker make", eller "like barn leker best". Litt for ofte har jeg sett at det er som regel en grunn til at slike personer ender opp sammen. Det er ikke alltid at offeret er så offer som offeret skal ha det til. Mange ganger viser det seg at offeret også har trekk ved sin personlighet som ikke er helt gode. Anonymous poster hash: 2a004...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå