Gå til innhold

Emmaljunga=trailertrash!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva enn en syns om designet på vogna så var det kun Emmaljunga vogna som fikk 6 i en test hvor de sjekket sikkerheten på barnevogner for litt siden.

Anonymous poster hash: eb0e9...579

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva enn en syns om designet på vogna så var det kun Emmaljunga vogna som fikk 6 i en test hvor de sjekket sikkerheten på barnevogner for litt siden.

Jepp, en test hvor Simo ikke engang var med! Bra for Emmaljunga for om Simo hadde vært med hadde den vunnet.

Anonymous poster hash: 901fa...420

Skrevet

Jepp, en test hvor Simo ikke engang var med! Bra for Emmaljunga for om Simo hadde vært med hadde den vunnet.

Ja, det var jo et velbegrunnet svar basert på?? :)  

Anonymous poster hash: ffb3b...172

Skrevet

Allmennkunnskap!

Skrevet

Smak og behag, jeg elsker emmaljunga!

Har hatt 13 vogner hittil og emmaljunga og tfk is forever in my heart. Å jeg er verken under 25 og over 35++++

God å trille på vinteren og herlig vogn på sommeren.

Pluss at jeg synes emmaljunga edge duo ser kjempe bra ut i stoff ;-)

Skrevet

Eeeeelsker min emmaljunga<3

Hadde en trehjuling da jeg fikk baby i 07. Kjøpte en godt brukt emmaljunga også og det endte opp med at jeg solgte trehjulingen og brukte emmaljungaen på fulltid! Bestemte meg for at hvis jeg skulle ha flere barn så skulle jeg kjøpe ny emmaljunga. Og nå 6 år etter er det gjort:) Love it!

Anonymous poster hash: aacd6...66f

Skrevet

Allmennkunnskap!

Dust!! Simo kommer sjeldent bra ut i tester.

Anonymous poster hash: c805b...204

Skrevet

Jeg har hatt både simo og emmaljunga og er uten tvil mer fornøyd med emmaljunga. Større og dypere bag. Liker systemet med at bagen og sportsdelen klikkes av og på da det er dette som gjør bagen til simo mindre. Emmaljunga føles også mer solid for meg som ofte triller langt og har kurven under full av varer på vei hjem.

Skrevet

Jeg har en sort og grå emmaljunga city cross, og har aldri og kommer aldri til å bli sett på som en som passer inn i en av kategoriene ....trash. Jeg er heller ikke yngre enn 25 eller eldre enn 35. Men nå valgte jeg ikke skaivarianten, men det vanlige stoffet. 

Skrevet

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Mondial_de_Luxe-1936.html dette er forøvrig den mest "luksus" pregede vogna de tilbyr... Og den er helt standard, men med litt maritim stil synes jeg.. Fire faste hjul, stor bag og metallunderstell... Sånn jeg liker det ;)

Wow, som tatt ut fra Polen på tidlig -80 tall! :lol:  Anonymous poster hash: 901fa...420

Fy søren, sorry, men den var stygg altså!!! :/

Anonymous poster hash: eb6ed...ff1

Skrevet

Er vel kanskje en grunn til at Emmaljunga selger like bra enda etter alle disse år... Jeg syns 3 hjulinger er kjempe stygge osv, men jeg gidder ikke og si det for og provosere di som er kjempe fornøyde med di. Alle folk har forskjellige smaker :)

Anonymous poster hash: 42ab8...028

Provoserer ikke meg, jeg har både trehjuling og emmaljunga. Klarer ikke å bestemme meg for hvilken vogn jeg foretrekker. Skulle jeg hatt flere barn hadde jeg sannsynligvis prøv noe annet. Ikke fordi jeg ikke er fornøyd, men fordi det er så mange flotte vogner å velge i.

Skrevet

Har hatt 13 vogner hittil og emmaljunga og tfk is forever in my heart. Å jeg er verken under 25 og over 35++++

13 vogner? Hvor mange barn har du? Til Hi. Jeg har to barn og kjøpte min Emmaljunga i 2004, den brukte jeg også til lillebror født i 2006. I tillegg hadde vi en liten trille til små shoppingturer osv når ungene ble litt større. Vi var svært fornøyd med vår Emmaljunga og den ser like fin ut nå. Vi gå dn til en venninne i fjor og den blir brukt daglig ennå. Vi valgte en dyr vogn på den tiden og kvaliteten er like høy på vogna nå 9 år etter, forstår ikke at du mener det er en kjip vogn med mindre kvaliteten har blitt dårligere på de nye vognene.

Anonymous poster hash: 41590...ed8

Skrevet

Hvem i himmelens navn trenger 13 vogner??? Hvor mange barn har du fått på under 35 år egentlig? Hvorfor bytte så ofte? Skjønner ikke...

Ellers er jeg enig med HI. Hvite emmaljunga skinnvogner er stygge!

Anonymous poster hash: 6edc0...a06

Skrevet

er det bare meg eller ??

Er jo enten "unge mødre" som absolutt MÅ HA DEN VOGNA eller dem som går etter strømmen ...

- svære klumpete vogna i stygt skinn og design !!

"Alle" dåner over den vogna, men den er seriøst verken fin eller praktisk...

Anonymous poster hash: c2f2b...1f2

Interessant!

Betyr det enkelte mennesketyper kjøper et spesielt vognmerke?

Har du en oversikt?

Jeg har en dansk vogn som heter Basson Baby Hornbæk (?). Jeg har kjøpt den brukt og jeg kunne ikke ha gitt mer beng i merket. Den var billig, så OK ut og var ganske funksjonell.

Hva sier det om meg? Bonde? Pøbel? Gjerrigknark? Soss? Hipster? :P

Skrevet

Hvem i himmelens navn trenger 13 vogner??? Hvor mange barn har du fått på under 35 år egentlig? Hvorfor bytte så ofte? Skjønner ikke...

Ellers er jeg enig med HI. Hvite emmaljunga skinnvogner er stygge!

Anonymous poster hash: 6edc0...a06

Jeg må forsvare super anonymus litt. Vogner blir litt som vesker og sko hos enkelte. Det har ingenting med fornuft eller reelle behov å gjøre, men interesse. Skal innrømme at jeg har hatt en del vogner selv, noen har jeg hatt behov for, mens de fleste har jeg kjøpt mest for kosemosens skyld.

Skrevet

er det bare meg eller ??

Er jo enten "unge mødre" som absolutt MÅ HA DEN VOGNA eller dem som går etter strømmen ...

Interessant!

Har du en oversikt?

Jeg har en dansk vogn som heter Basson Baby Hornbæk (?). Jeg har kjøpt den brukt og jeg kunne ikke ha gitt mer beng i merket. Den var billig, så OK ut og var ganske funksjonell.

Det sier meg at du sannsynligvis ikke er spesielt interessert i vogner.

Skrevet

er det bare meg eller ??

Interessant!

Har du en oversikt?

Det sier meg at du sannsynligvis ikke er spesielt interessert i vogner.
Det er helt riktig ;)

Vognen virker - jeg er fornøyd. Trenger ikke mer. Jeg legger svært sjeldent merke til andres vogner, men jeg synes at det er viktig at det er fresht og delikat oppi vognen slik at babyen har det bra.

Jeg la faktisk merke til én barnevogn på Storsenteret for litt siden. Den var HVIT (!!!) og litt shiny og med masse rosa stæsj

:o

"Barbie ringte og ville ha igjen barnevognen sin"

...

Upraktisk og veldig harry, men mammaen var ung - jeg hadde også elsket den vognen da jeg var 20 ;)

Skrevet

Hva enn en syns om designet på vogna så var det kun Emmaljunga vogna som fikk 6 i en test hvor de sjekket sikkerheten på barnevogner for litt siden.Anonymous poster hash: eb0e9...579

Jepp, en test hvor Simo ikke engang var med! Bra for Emmaljunga for om Simo hadde vært med hadde den vunnet. Anonymous poster hash: 901fa...420

Ironisk nok blir simo-vognene produsert i Polen...

Anonymous poster hash: 421b7...3cb

Skrevet

Jeg bryr meg fanken om vogn, så kunne sikkert endt opp med en emmaljunga. Er verken ung mor eller over 35. Er heller ikke spesielt trashy.

Skrevet

er det bare meg eller ?? Er jo enten "unge mødre" som absolutt MÅ HA DEN VOGNA eller dem som går etter strømmen ... -  svære klumpete vogna i stygt skinn og design !! "Alle" dåner over den vogna, men den er seriøst verken fin eller praktisk...  Anonymous poster hash: c2f2b...1f2

Jeg for min del er voksen nok til å vele vogn utfra kvalitet, sikkerhet og komfort for både voksen og barn! Utseende og antall hjul er for meg irrelevant. Du derimot, virker som en person som ikke har prioriteringene dine i orden. Du velger heller en annen vogn pga. Utseende og ikke grunnet sikkerhet og komfort for barnet ditt?! Du virker selv som et klassisk eksempel på en umoden og "unde mødre" mor.

Anonymous poster hash: 421b7...3cb

Skrevet

Emaljungan ville likefullt ha havnet på en god andreplass hvis påstanden din er riktig. Det er vel ikke ille i en slik test ;)

Anonymous poster hash: d894f...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...