Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 er det bare meg eller ?? Er jo enten "unge mødre" som absolutt MÅ HA DEN VOGNA eller dem som går etter strømmen ... - svære klumpete vogna i stygt skinn og design !! "Alle" dåner over den vogna, men den er seriøst verken fin eller praktisk... Anonymous poster hash: c2f2b...1f2
Gjest cd0da Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hver sin smak! Jeg synes Simo vogna er finest, men venninna mi synes Emmaljunga er finest
klg,2 boys now:) Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Må bare si at emaljunga har ett stor utvalg ikke bare den i skinn. Må si meg enig i at den i skinn er det enten de under 25 som har eller de som er 35++
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Syns ikke min svært lite utspjåka, svarte vogn i vanlig stoff med 4 faste hjul er så himla trailertrash altså... Helt ordinær vogn, som det står emmaljunga på... Ville kjøpe en vogn som er stabil og langvarig, og det lover emmaljunga at deres vogner er, og hvis den ikke lever opp til de forventningene, så kan jeg sende den inn til forhandler og få den fikset/byttet.... Den ser ikke fancy ut på noen måte, er svart og i helt vanlig vognstoff, syns heller disse nymotens vogner som Stokkevogna osv er mer utspjåka.... Liker gode, gammeldagse vogner med 4 hjul jeg.... Og det har emmaljunga, samt at bagen er bred og lang, noe jeg ville ha...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Vurderer faktisk å kjøpe den der " teailertrash" vogna hvis vi får et barn til. Har tidligere had Simo, Teutonia og Silver Cross Anonymous poster hash: 622d0...4fe
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Du forstår tydeligvis ikke begrepet trailer trash Anonymous poster hash: 1243f...756
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Og det er du i din fulle rett til å mene! Jeg derimot synes den er enkel, uten mye dill. God plass, god å trille, og stødig på tur i skogen Nå er jeg ingen tilhenger av skinn da, så jeg tok stoff jeg. Anonymous poster hash: 499fd...562
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 "Trailer trash: Describes a white person who resides in a mobile home. These people are distinguished by poor hygiene, foul language, old, dirty, stained clothing, missing teeth, home made prison tattoos, chronic teenage pregnancy, being an inbredand, being elementary school or high school dropouts. Recreations include drinking very cheap canned beer while sitting in lawn chairs under an R.V. awning, watching nascar and watching or being a guest on the Jerry Springer show. Many of these people are addicted to crystal meth and are on welfare." Vel, hjemmet mitt kan ikke flyttes, jeg har god hygiene, mangler ingen tenner, har høyere utdannelse +++ Ikke noe trailer trash her i gården med andre ord. Hva med å sjekke fremmedordene du ønsker å imponere med før du tar dem i bruk? Bare et lite tips Anonymous poster hash: f32ee...f8b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Vel, da vi kjøpte vogn var kvalitet og stødighet viktig og jeg vet at Emmaljunga er et kvalitetsmerke. Ville også ha 4 lufthjul siden vi går en del i terreng. Vogna er stor ja, men det ser jeg på som positivt da barna kan bruke bagen lenge, også til soving når vi er på overnatting. Jeg er hverken ung mor eller trailertrash, men 30, gift og har høyere utdanning. Anonymous poster hash: 92c61...413
Gjest novembertretten Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Om Emmaljunga er for trailertrash-folket vet jeg ikke, men jeg syntes også den er forferdelig stygg. Jeg tenker mer at den ser ut som den er produsert i øst-europa på -80 tallet. Mange av de har slike "billig-detaljer" som de ofte liker der borte. De ser "billige" ut, rett og slett... Men det er bare min mening!
Ziiona Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Antar at dette er en tråd laget for å provosere, og jeg lar meg det denne gangen. Du vet at Emmaljunga ikke bare har skinnvogner sant? Og som andre her sier så skjønner du tydelig ikke betydningen av uttrykket "trailer trash". Dette er et merke forbundet med kvalitet. Vognene er stødige, romslige, har lufthjul, og er svært godtegnet for bruk i terrenget. For meg er vogner med 3 hjul det styggeste jeg ser, så smaken til folk er heldigvis ulik.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Synes den er klassisk og pen, og skinn er mye lettere å holde rent enn stoff. Selv liker jeg ikke Simo. Anonymous poster hash: 9b7a5...4b7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Virker heller ut som du ikke har råd til den vogna ny med det utsagnet du kommer med.... Praktisk er den vogna, så hva med og prøve før du uttaler deg.... Du har sikkert en gammal dritt vogn og ville hatt bedre.... Anonymous poster hash: 42ab8...028
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Mondial_de_Luxe-1936.html dette er forøvrig den mest "luksus" pregede vogna de tilbyr... Og den er helt standard, men med litt maritim stil synes jeg.. Fire faste hjul, stor bag og metallunderstell... Sånn jeg liker det
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Virker heller ut som du ikke har råd til den vogna ny med det utsagnet du kommer med.... Praktisk er den vogna, så hva med og prøve før du uttaler deg.... Du har sikkert en gammal dritt vogn og ville hatt bedre.... Anonymous poster hash: 42ab8...028 Hoho, les over det du akkurat skrev en gang til! "Virker heller ut som......"??? Også drar du sjalusi-kortet i en vogndebatt? Er du seriøs? Tror du noen er sjalu på andre som har en stygg vogn? Jeg er ikke HI, men ærlig talt: noen burde bare la være å svare! Anonymous poster hash: 901fa...420
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Mondial_de_Luxe-1936.html dette er forøvrig den mest "luksus" pregede vogna de tilbyr... Og den er helt standard, men med litt maritim stil synes jeg.. Fire faste hjul, stor bag og metallunderstell... Sånn jeg liker det Wow, som tatt ut fra Polen på tidlig -80 tall! Anonymous poster hash: 901fa...420
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Virker heller ut som du ikke har råd til den vogna ny med det utsagnet du kommer med.... Praktisk er den vogna, så hva med og prøve før du uttaler deg.... Du har sikkert en gammal dritt vogn og ville hatt bedre....Anonymous poster hash: 42ab8...028 Hoho, les over det du akkurat skrev en gang til! "Virker heller ut som......"???Også drar du sjalusi-kortet i en vogndebatt? Er du seriøs? Tror du noen er sjalu på andre som har en stygg vogn?Jeg er ikke HI, men ærlig talt: noen burde bare la være å svare! Anonymous poster hash: 901fa...420 Er du dum eller bare virker det sånn? Anonymous poster hash: 42ab8...028
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Virker heller ut som du ikke har råd til den vogna ny med det utsagnet du kommer med.... Praktisk er den vogna, så hva med og prøve før du uttaler deg.... Du har sikkert en gammal dritt vogn og ville hatt bedre....Anonymous poster hash: 42ab8...028 Hoho, les over det du akkurat skrev en gang til! "Virker heller ut som......"???Også drar du sjalusi-kortet i en vogndebatt? Er du seriøs? Tror du noen er sjalu på andre som har en stygg vogn?Jeg er ikke HI, men ærlig talt: noen burde bare la være å svare! Anonymous poster hash: 901fa...420 Er du dum eller bare virker det sånn? Anonymous poster hash: 42ab8...028 Sier du som ikke kan skrive en enkel setning! Og du som drar sjalusi-kortet i en vogndebatt!!! "Virker heller ut som du er den korte her, altså!" Haha! Tror du at du kan skrive: Virker heller ut som....... ??? Også påstår du at andre er dumme? Anonymous poster hash: 901fa...420
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Virker heller ut som du ikke har råd til den vogna ny med det utsagnet du kommer med.... Praktisk er den vogna, så hva med og prøve før du uttaler deg.... Du har sikkert en gammal dritt vogn og ville hatt bedre....Anonymous poster hash: 42ab8...028 Hoho, les over det du akkurat skrev en gang til! "Virker heller ut som......"???Også drar du sjalusi-kortet i en vogndebatt? Er du seriøs? Tror du noen er sjalu på andre som har en stygg vogn?Jeg er ikke HI, men ærlig talt: noen burde bare la være å svare! Anonymous poster hash: 901fa...420 Er du dum eller bare virker det sånn?Anonymous poster hash: 42ab8...028 Sier du som ikke kan skrive en enkel setning! Og du som drar sjalusi-kortet i en vogndebatt!!!"Virker heller ut som du er den korte her, altså!" Haha! Tror du at du kan skrive: Virker heller ut som....... ??? Også påstår du at andre er dumme? Anonymous poster hash: 901fa...420 Haha, du er så dum.... Skjønner du ikke kanskje.... Neinei, da så.... Anonymous poster hash: 42ab8...028
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 ja, kanskje "polen på 80 tallet" er en bedre sammenligning - skal innrømme det Har aldri sagt at dere som har vogna er trailertrash, jeg skrev at emmaljunga=trailertrash, Dvs jeg synes vogna ser billig ut ! Det er bare et uttrykk. Men jeg synes jeg kan se det går igjen hva slags type mennesker som triller rundt på den vogna, eller bekjente -kanskje litt mindre oppegående mennesker for å være ganske slem, som på død og liv SKAL ha den fæle vogna til enhver pris enda de egentlig ikke har råd til den! Så får det da heller skorte på klesplagg eller andre ting.. (???) Og jeg er langt i fra sjalu, prisen på nye vogner er vel bortimot det samme synes nå jeg Anonymous poster hash: c2f2b...1f2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #21 Skrevet 6. oktober 2013 Virker heller ut som du ikke har råd til den vogna ny med det utsagnet du kommer med.... Praktisk er den vogna, så hva med og prøve før du uttaler deg.... Du har sikkert en gammal dritt vogn og ville hatt bedre....Anonymous poster hash: 42ab8...028 Hoho, les over det du akkurat skrev en gang til! "Virker heller ut som......"???Også drar du sjalusi-kortet i en vogndebatt? Er du seriøs? Tror du noen er sjalu på andre som har en stygg vogn?Jeg er ikke HI, men ærlig talt: noen burde bare la være å svare! Anonymous poster hash: 901fa...420 Er du dum eller bare virker det sånn? Anonymous poster hash: 42ab8...028 Sier du som ikke kan skrive en enkel setning! Og du som drar sjalusi-kortet i en vogndebatt!!! "Virker heller ut som du er den korte her, altså!" Haha! Tror du at du kan skrive: Virker heller ut som....... ??? Også påstår du at andre er dumme? Anonymous poster hash: 901fa...420 - Jeg liker godt at det kommer et godt eksempel (i dette tilfelle et menneske ref anonym "virker heller ut som" ) ut av påstanden min ;D Anonymous poster hash: c2f2b...1f2
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #22 Skrevet 6. oktober 2013 Hva synes du er en fin nok vogn da HI? Anonymous poster hash: 64ad9...580
*SommerFrisk* Skrevet 6. oktober 2013 #23 Skrevet 6. oktober 2013 er det bare meg eller ?? Er jo enten "unge mødre" som absolutt MÅ HA DEN VOGNA eller dem som går etter strømmen ... - svære klumpete vogna i stygt skinn og design !! "Alle" dåner over den vogna, men den er seriøst verken fin eller praktisk... Anonymous poster hash: c2f2b...1f2 Hvis "alle" dåner av den vogna, så er det kanskje du som har litt annerledes smak? Jeg hadde den i hvitt skinn med første mann, kjøpt i 2008, så for meg er den ikke akkurat moderne eller spesielt fin lengre. Den var langt fra praktisk og tung å trille. Men å påstå at man enten følger strømmen, er ung mor eller andre usakelige ting, fordi man også i 2013 har denne vogna er vel litt i overkant? Da vi hadde den, så jeg ingen andre som hadde den Jeg starta vel tidlig med min dårlige smak jeg da!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #24 Skrevet 6. oktober 2013 Er vel kanskje en grunn til at Emmaljunga selger like bra enda etter alle disse år... Jeg syns 3 hjulinger er kjempe stygge osv, men jeg gidder ikke og si det for og provosere di som er kjempe fornøyde med di. Alle folk har forskjellige smaker Anonymous poster hash: 42ab8...028
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #25 Skrevet 6. oktober 2013 Er vel kanskje en grunn til at Emmaljunga selger like bra enda etter alle disse år... Jeg syns 3 hjulinger er kjempe stygge osv, men jeg gidder ikke og si det for og provosere di som er kjempe fornøyde med di. Alle folk har forskjellige smaker Anonymous poster hash: 42ab8...028 Enig! Hadde ikke tatt i mot en 3-hjuling om den engang ble kastet etter meg. Anonymous poster hash: 64ad9...580
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå