Gå til innhold

Tidlig handling?? Flere som er fristet? :)

Anbefalte innlegg

Er så mye fint man kommer over, og tidvis flere gode tilbud som man med tiden (når babyen (som enda ikke er laget.) kommer) kommer til å ha behov for. Titter innom babyshopen, hvor det nå er masse bra, til en rimelig penge, føler meg veldig fristet til å små shoppe litt :P

Jeg har to fra før, så vet godt hva jeg MÅ ha til nestemann, og ser kanskje at det kan være fint starte pent nå, så blir utgiftene mindre når det nærmer seg...

Tenkte unngå ting som det er viktig med garanti og svært moteriktige ting, men håper jo selvfølgelig jeg er uvitende gravid for øyeblikket (snart testing-tid) og da er jo handlingen på rett tidspunkt ;)

Flere som har det slik? Eller er det bare meg :P

Anonymous poster hash: 03137...ac0

Fortsetter under...

Jeg er litt sånn og jeg har ingen enda. Vi begynte å prøve i mai. Har allerede heklet babyteppe og flere luer og strikket en jakke. Kjøpte også en bok om svangerskap for jeg var så giret på å bli gravid. Nå sitter jeg her et halvt år etter og fortsatt ingen baby...

Hehe jepp, kjenner meg igjen som bare det! Akkurat nå er det tilbud på jollyroom på det stellebordet jeg vil ha, hehe.. Likevel så velger jeg å vente, har jo tross alt 9 mnd på å følge med på tilbud når den tid kommer;)

Annonse

Jeg har faktisk kjøpt en liten dress i str 50 for en tid tilbake:-p rett og slett fordi jeg syntes den var nydelig og jeg savnet klær i den str når jeg var på barsel med sønnen min:-) i tilegg har jeg hørt at det er vanskelig å finne kjønnsnøytrale babyklær og vi vil ikke vite kjønn med nestemann;-)

Det var iallefall unnskyldningen jeg gav mannen da jeg hadde med drakten hjem:-p

Ser jeg underskrev med Anonym, det var ikke med mening, var jeg som startet innlegget:)

Men godt se det er fler som meg, hehe :D

Jeg har fredeles holdt igjen og ikke handlet, men klør i fingrene :P I morgen skal jeg ut handle gave til ei venninde som fødte forrige uke, så er spent om det blir kun gave jeg handler ;)

Er jo så mye flott, og det kribler når jeg ser noe som jeg ønsker meg, som kanskje ikke havner i prioriteringen når tiden kommer og alt vi MÅ ha skal handles inn..

Kom på nå, at når jeg og mannen min var på reise for en mnd siden (etter prøvingen har startet) fant vi kjempe søte juletredekorasjoner, hvor vi kjøpte en til hver av barna, og en ekstra til babyen vi planla... Så første handelen er unnagjort, hehe

Endret av *Vanilla*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...