Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Er lys i hud og hår, og har lyst dun på overleppen. Er det noe som er vanlig å fjerne, eller er det greit å bare la det være sånn det er ? Kommer i så fall til å bruke hårfjerningskrem. Anonymous poster hash: 86217...82f
Miss Mamma Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Du de dunene er lyse så hadde jeg latt de være, om du fjerner de med hårfjerningskrem eller høvel spiller ingen rolle, hårene vil uansett bli mørkere etterhvert, og det tjener du ikke på. Det å ha hårvekst på overleppa er helt normalt og alle har det i varierende grad, er det slik at de er cm lange, så villejeg gått til huspleier å tatt laserbehandling. Min søster klagde på at ho hadde så mye hår overalt, ho har dun på ryggen, magen og pannen, og begynte med hårfjerningskrem og voks i en alder av 16 og det tok ikke lang tid før alle de hårene ble mørkere, tykkere og mer synlige og hun har angret på at ho tok det valget siden. men i senere tid har ho begynt å ta de med laser hos hudpleier og det har gjort underverker og nesten alt er borte. Hvis jeg var deg ville jeg revurdert å fjerne de og tatt meg en tur til hudpleieren og hørt med de hva de anbefaler deg å gjøre. lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Ok, da lar jeg de være. Har tatt det på og under haken da. Anonymous poster hash: 00a74...1c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå