Gå til innhold

Lurer på hvilken diagnose min far har..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har gått til psykolog etter at han mishandlet min mor når vi var små barn.

Han er blitt forandret, men drikker en del alkohol i det "skjulte". 

Jeg merker så godt når han har gode perioder og dårlige perioder. Akkurat nå er han inne i en dårlig, og det eneste som egentlig hjelper er å ha litt besøk av barnebarna virker det som. Jeg har egentlig ikke lyst til å ha noe med han å gjøre, men har et altfor sterkt bånd til min mor som jeg ikke vil miste. 

I tillegg har han hjulpet oss å renovere et helt hus (dette gjorde også at han ble bedre) og han har hjulpet meg mye med å gi meg økonomisk trygghet. 

Det er mange år siden han har vært voldelig nå, selv om jeg aldri kommer til å glemme det og han får aldri passe mine barn alene eller være alene med dem. 

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men han må jo ha fått en diagnose etter mange besøk hos psykolog? Jeg er så redd jeg skal ende opp som han. 

Anonymous poster hash: 4ac0c...041
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biopolar?

Nabon her er slik du beskriver og hun selv påstår biopolar,

Anonymous poster hash: 8fc65...2dd
Skrevet

Bipolar, er det første som slår meg også.

Anonymous poster hash: f1184...bb4
Skrevet

Han trenger ikke ha noen diagnose og han trenger ikke være syk. Mange har ting de sliter med og trenger hjelp til uten at det er syklig.

Anonymous poster hash: d29ed...ee3

Skrevet

Jeg vet at han sliter med psyken, men på hvilket nivå vet jeg ikke. Jeg har tenkt mine tanker om bipolar jeg også, siden det går veldig opp og ned. 

HI

Anonymous poster hash: 4ac0c...041

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...