Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Ikke stiller opp for barnet, foreldremøte, lege, sykehus, bursdag, jul, 17.mai, barnedåp, ferier, aldri sender/gir gave, kort osv?? Men stiller opp på alt av andre ting, fest, ut på by'n, kompiser osv osv?? Ja... Hva synes dere om slike menn som ikke gidder å stille opp for barna sine? Anonymous poster hash: a1f51...fe8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 De aner ikke konsekvensene av prioriteringene sine og det får de og barna svi for senere. Anonymous poster hash: 33c81...477
GeeGee Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Det er selvfølgelig ikke greit! Er dette en far som er involvert i barnets liv? Isåfall er det nesten enda verre enn om barnet ikke kjenner far i det hele tatt, for da blir barnet skuffet over at pappa ikke stiller opp hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Det er en grunn til at jeg ikke bryr meg om å feire jul eller lignende med min far. Han prioriterte aldri å delta på ting som betød mye for meg. Og nå forstår han ikke hvorfor jeg ikke inkluderer han i hendelser som betyr mye for meg nå. Spør han om han ikke ønsker at barna skal inkludere han i bryllup og lignende. Det kommer til å være trist den dagen barna er så vant til at han ikke er tilstede at de ikke bryr seg med å invitere han engang. Anonymous poster hash: 15beb...987
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Hvorfor fikk du barn med denne ma... guttungen? Anonymous poster hash: cd418...09c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Mitt barn har en slik far. Han prioriterer seg selv først hele veien, følger aldri på noe, har vært på et foreldremøte, aldri hos lege eller tannlege med barnet, aldri vært med på bursdagsfeiring, osv. Han forsvarer det med at det er jeg som har hovedomsorgen, at det derfor er min jobb. Han har samvær når han ønsker det, jeg kan ikke nekte heller. Barnet har et bedre forhold til mine venner enn sin egen far, spør mer etter mine venner enn sin egen far.... det sier sitt tenker jeg. Anonymous poster hash: 819d8...d28
Gjest Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Høres ut som min exmann! Og som stadig går rundt og triller eller leker med ungene til kvinnfolka han dater
Slalotte Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Hadde en far som var sånn.. Følte meg aldri elsket men bare en byrde.. Mange grunner for at jeg hadde et ikke eksisterende far-datter forhold til han men hjalp ikke med en far som ikke brydde seg med å følge opp..
Gjest Skofantomet Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Tenker at de er store egoister som ikke tar ansvar sine egne handlinger.
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg tenker at de ikke aner hva de går glipp av. Har en far til ungen min som er sånn. De har vanlig samvær, men mye av samværet må utgå fordi han ikke kan ta henne med på slike ting. Ikke akkurat noe vinnvinn
*Yuna* Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg syns de er tafatte og har et forvridd syn på hva som er viktig i livet.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg tenker mest på barna. For det er barna dette går ut over først og fremst. Og jeg skjønner ikke at det finnes de som holder sammen med slike personer "for barnas skyld"! Barn trenger forståelse, tid, å bli lyttet til, kjærlighet. Det er viktigere enn penger. Det er viktigere med foreldre som kan ta med barna på fretex og kjøpe noen leker til de som de siden kan leke sammen med barna med, enn det er å ha foreldre som kjøper nye leker til barna så snart barna går lei av de gamle, men aldri bruker tid med barna til lek eller utforsking ellers. Er det noe barn trenger for å kunne takle de motganger verden har å by på etter hvert som de blir større, så er det kjærlighet. Barn som vokser opp i hjem uten kjærlighet stiller mye svakere, er mer sårbare... Så hvis faren er så ille så lurer jeg alltid på hvorfor moren ikke gjør noe for barnas skyld? Anonymous poster hash: cd418...09c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Det er selvfølgelig ikke greit! Er dette en far som er involvert i barnets liv? Isåfall er det nesten enda verre enn om barnet ikke kjenner far i det hele tatt, for da blir barnet skuffet over at pappa ikke stiller opp hele tiden. Far er ikke involvert i livet nei... Anonymous poster hash: a1f51...fe8
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Synes det er skikkelig tafatt, usexy og sinnsykt taperaktig.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 En slik mann er ikke en far. Han er en sæddonor. Det er hva jeg syns om slike menn. Anonymous poster hash: b8896...461
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 Hvorfor fikk du barn med denne ma... guttungen? Anonymous poster hash: cd418...09c Hva skal man gjøre da? Anonymous poster hash: a1f51...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå