Monica-Renate Skrevet 6. oktober 2013 #1 Del Skrevet 6. oktober 2013 Jeg er ny her inne og tenkte høre om det er flere som starter opp med mange eggposer og får kun ut få eller ingen egg når de skal tas ut. Jeg reagerer dårlig på nesespray, hormonkur osv. Jeg har hatt 2 runder nå hvor jeg starta på 8-15 eggposer og kun 2 egg er igjen når egguttakdagen kommer. Nå avbrøyt vi siste forsøk og skal ha et såkalt kort regime (ikke nesespray). Er det flere her inne som opplever å ikke få med egga til uttakdagen?? I tillegg har jeg fått cyste av nesesprayen. Har vært på Aleris, men de har nå starta fertilitetsklinikken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144086380-mister-egg-p%C3%A5-nesespraykur-langt-regimevs-kort-regime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
poca Skrevet 6. oktober 2013 #2 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hei, jeg har vært gjennom tre forsøk, alle med nesespray . Har få folikler, få egg og ender opp med bare ett egg som er verdt å sette inn. Med unntak av siste gang. Da gikk jeg fostimon isteden for gonal og fikk flere eggposer- men ingen egg. Skikkelig nedtur. Vil prøve kort regime neste gang om de lar meg. Jeg har lav amh, hva er din diagnose? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144086380-mister-egg-p%C3%A5-nesespraykur-langt-regimevs-kort-regime/#findComment-145743981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica-Renate Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei, jeg har vært gjennom tre forsøk, alle med nesespray . Har få folikler, få egg og ender opp med bare ett egg som er verdt å sette inn. Med unntak av siste gang. Da gikk jeg fostimon isteden for gonal og fikk flere eggposer- men ingen egg. Skikkelig nedtur. Vil prøve kort regime neste gang om de lar meg. Jeg har lav amh, hva er din diagnose? Hei. Vi er i kategori uforklarig barnløs. Dvs. Mannen min er sterilisert og sydd tilbake. Pga. at han var sterilisert i så mange år har det dannet seg litt antistoffer. Ellers sier Aleris at 37 er en magisk alder for når fruktbarheten til kvinner daler drastisk. Blir 38 i april neste år.. . Vi har gått på kortregime i 2011. Vi kom inn til Aleris like før sommerferie, derfor satte de oss raskt igang. Da fikk vi ut flere egg. Og satt inn to befrukta egg. Men egga var dårlige og fragmenterte så vi slapp å betale. Mensen kom forsinka og jeg blødde ut noe som kunne ligne embryo. Så jeg har mye mer tro på kortregime. Etter dette forsøket måtte jeg igjennom slankeoperasjon og jeg hadde diabetes. BLodsukkeret er nå normalt. Nå har vi hatt to forsøk til. Begge på nesespray. Starta med masse eggposer og de forsvinner før de skal tas ut. I det siste forsøket nå valgte vi å avbryte. Det var kun 2 små egg og det var legen ikke fornøyd med. Vi har fått eggløsningsprøyte og kan prøve naturmetoden siden vi tross alt er stimulert. SÅ helt bortkasta er det ikke.. Så hvis og når jeg får mensen skal jeg sjekkes på dag 1 eller 2 i syklus. Er cysten borte kan vi starte igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144086380-mister-egg-p%C3%A5-nesespraykur-langt-regimevs-kort-regime/#findComment-145745710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnartMamma83 <3 Skrevet 28. oktober 2013 #4 Del Skrevet 28. oktober 2013 Hei Jeg har hatt to ganger kort regime på Aleris/Fertilitets klinikken i mai/juni og august/september. Gikk på puregon første gangen, startet med 10 egg, så ned til 6, så 4, så ett ved uttak. Og da økte de dosen (derfor jeg hadde flere kontroller). Andre gangen gikk jeg på menopur, hadde samme nedgang, og økte mye dose, og endte med å få ut 3. Første gangen ble det ene egget befruktet, andre gangen ble 2 av 3 befruktet. Så den prosenten er jo på vår side Vi skal i gang med første forsøk på Riksen i desember, da blir det nesespray og så en høy dose med menopur og tett oppfølging i tilfelle overstimulering. Håper virkelig at vi får ut flere egg nå! Hadde vært fint å få noen på frys Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144086380-mister-egg-p%C3%A5-nesespraykur-langt-regimevs-kort-regime/#findComment-145807957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå