Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Har ingenting imot dama, men syntes virkelig synd på henne som ikke har NOE gravid mage. Hadde vært sååå lei meg jeg da. ELSKER gravidmagen min og er så stolt av den, må være fryktelig kjedelig at ingen kan se du er gravid engang , og hun er jo i slutten også. Fælt spør du meg. Anonymous poster hash: fb564...d38
Todii Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Du har mye å fylle livet ditt med skjønner jeg.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Du vet hun har jo foranliggende morkake og derfor så får hun ikke stor mage. I tillegg er det nok svært stort fokus på og holde vekta og ikke få et eneste plusskilo når barnet er født! Anonymous poster hash: 72d27...bb9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg må bare spørre, for ser det er fotballfrue tråder hele tiden. Hva er det egentlig som er så spennende med denne dama at hun må diskuteres i øst og vest? Anonymous poster hash: f304f...7be
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg må bare spørre, for ser det er fotballfrue tråder hele tiden. Hva er det egentlig som er så spennende med denne dama at hun må diskuteres i øst og vest? Anonymous poster hash: f304f...7be Hun er så pen og vakker og intelligent. Det er mange som beundrer henne. Derfor. Anonymous poster hash: 10ce1...18c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg må bare spørre, for ser det er fotballfrue tråder hele tiden. Hva er det egentlig som er så spennende med denne dama at hun må diskuteres i øst og vest? Anonymous poster hash: f304f...7be For ikke å glemme Nord og Sør også.. Forstår det ikke! Kanskje fruen selv har tid til overs å lager desse innleggene. Anonymous poster hash: c062f...142
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg vil heller si at hun er heldig som slipper den største maven. Anonymous poster hash: 24ec4...614
Gjest Skofantomet Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Men tenk så deilig da! Slippe å føle seg som en hval. Nei jeg skulle gjerne vært så liten som gravid, spiller vel ingen rolle om andre ikke ser det, og hun kjenner vel liv og koser seg med magen selv om den er liten
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Du vet hun har jo foranliggende morkake og derfor så får hun ikke stor mage. I tillegg er det nok svært stort fokus på og holde vekta og ikke få et eneste plusskilo når barnet er født! Anonymous poster hash: 72d27...bb9 Hvor har du det fra? Jeg har også det og gedigen mage. Anonymous poster hash: 81c70...f68
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg må bare spørre, for ser det er fotballfrue tråder hele tiden. Hva er det egentlig som er så spennende med denne dama at hun må diskuteres i øst og vest? Anonymous poster hash: f304f...7be For ikke å glemme Nord og Sør også.. Forstår det ikke! Kanskje fruen selv har tid til overs å lager desse innleggene. Anonymous poster hash: c062f...142 Hehe, ja du sier noe der. Anonymous poster hash: f304f...7be
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Har aldri før vært på bloggen hennes, men tok en tur nå. Blir første og siste gang. Fasadebygging på høyt nivå! Vet jo hvor sunt det er. Anonymous poster hash: 7c9de...e91
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Du vet hun har jo foranliggende morkake og derfor så får hun ikke stor mage. I tillegg er det nok svært stort fokus på og holde vekta og ikke få et eneste plusskilo når barnet er født! Anonymous poster hash: 72d27...bb9 Hvor har du det fra? Jeg har også det og gedigen mage. Anonymous poster hash: 81c70...f68 Jeg lurer også på hvor hun har det fra! Jeg hadde også foranliggende morkake, og hadde da en deilig og rund babymage for det om! Alle bærer barna forskjellig, hvor morkaken ligger har vel fint lite å si... Anonymous poster hash: 5fca2...312
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Forranliggende morkake her også og samme str på magen som frua.. dette er nr 3... Anonymous poster hash: 4a081...4c7
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Link til bilde av henne som høygravid (hvis hun er det?) Anonymous poster hash: 97783...b52
*SommerFrisk* Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Hu som snakker om morkaka, mener muligens livmora eller? At den er bakovervendt eller hva det nå enn er? Da har jo magen en tendens til å ikke bli gedigen, iallefall om man er TYNN fra før. Noe jeg kan tippe at fortballfrue er. Aldri lest bloggen og aldri kommer jeg til å gjøre det heller. Ikke fordi hun er teit og dum og fjasete, men fordi jeg leser om ting som opptar meg. Og i mitt register av interesseemner, befinner hun seg ikke. Sikkert flott jente:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 Hadde foranliggende morkake og man skulle nesten tro jeg ventet tvillinger så det der har nok ikke noe å si..... Hun bærer jenta langt inn, jeg bærer mine laaaaangt ut hehe. Og ja var slank før graviditet dog ikke som denne frua men ca 52 kilo på 170 høyde , og ganske så trent mage men jeg bærer barna langt ut. Har flere og med forskjellig fødselsvekt så har ikke kun store barn heller som evt grunn til enorme mager. Anonymous poster hash: 65f20...016
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Trenger ikke ha et kjedelig liv fordi om jeg skriver et innlegg om fotballfrue vel. Barna mine sover og leker , jeg sitter litt på data før maset begynner igjen Herregud. Syntes bare synd på henne , elsker at folk faktisk kan se at jeg bærer på et nytt liv ! Anonymous poster hash: fb564...d38
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Grunnen til en liten og nett mage er nok at hun er en veldig trent dame! Hun har jo vist frem magemusklene tidligere, og disse holder igjen så magen ikke blir diger. Synes hun er fin jeg, tenk om alle skulle vært like! Anonymous poster hash: 4efa6...999
pip pip Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Du vet hun har jo foranliggende morkake og derfor så får hun ikke stor mage. I tillegg er det nok svært stort fokus på og holde vekta og ikke få et eneste plusskilo når barnet er født! Anonymous poster hash: 72d27...bb9 Hvor har du det fra? Jeg har også det og gedigen mage. Anonymous poster hash: 81c70...f68 Ja det lurer jeg og på. Hadde foranliggende morkake jeg og, og hadde kjempe stor mage. Mange trodde jeg ventet tvillinger da jeg var rundt 16 uker;) Tror ikke det har noe å si hvor morkaken ligger
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 Link til bilde av henne som høygravid (hvis hun er det?) Anonymous poster hash: 97783...b52 Hun er ikke høygravid, enda, hun er vel drøye 30 uker på vei så hun har enda 8-10 uker igjen å vokse på... Slik så hun ut før hun ble gravid: Dette ble tatt for en liten stund siden, så ingen tvil om at hun har en liten leieboer i magen, men stor blir hun nok ikke... Anonymous poster hash: 52244...467
Edelweis Skrevet 6. oktober 2013 #21 Skrevet 6. oktober 2013 åååh, skulle ønske jeg kunne sprade rundt med en så lien søt gravid mage på høy hæler og kjole! men neeeeeida.. her er vi diger som vanlig når man er gravid, bruker kun flate sko, vagger som en pingvin, går kjeeeeeempe sakte, bruker et kvarter bare på å snu meg i sofaen, er blass i trynet, håret er håpløst og jeg gidder ikke sminke meg fordi jeg ikke klarer å stå så lenge pga blodtrykksfall! (jeg takler ikke å sminke meg mens jeg sitter av en eller annen grunn) så hadde jeg sett ut som det der nå i uke 33 så hadde jeg vært meget fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå