Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Ny leilighet, hvite vegger. Har ikke råd til å kjøpe dyr kunst og aner ikke hva jeg vil ha. Dessuten er det murvegger. Og i tillegg flyter det over at synlige stikkontakter bak skrivebordet i stua (må ha det der.) Trenger alle mulige tips til å få det koselig hjemme- Gi meg alt dere har av innrednings- interiør og praktiske tips til heimen (spesielt stua) Anonymous poster hash: aa980...639
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Det er ikke så fint med ledninger og skrivebord i stua, men hvis du først må ha det der, ville jeg snudd skrivebordet slik at ledningene vender inn mot veggen og ikke i stua. I tillegg ville jeg nok ha prøvd å delt opp stua i en kontordel og en stuedel, ved å sette en stor hylle eller en god gammeldags skjermvegg. I hylla kan du sette fine kurver som du har småting oppi. Det viktigste i stua er å få unna rot og småting. Finn deg en stil og hold deg til den. Blir fort rotete hvis du skal ha alle mulige slags stiler og ting stående fremme. Lag blikkfang i stua ved å ha en kul lampe i taket, et flott bilde over sofaen, stilig gulvteppe under sofaen, knæsje sofaputer som matcher resten av interiøret. Det er mye fint du kan finne på, og det er jo så enkelt når du har en ny og hvit stue som du kan ta utgangspunkt i :-) Det er vanskelig å komme med mer spesifikke råd, fordi du må følge din stil. Så lenge det er gjennomført blir det ofte veldig bra. Anonymous poster hash: eb1e3...2a7
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Siden du har murvegg, er det kanskje litt håpløst å henge så mye på veggen. Anbefaler de flotte bildelistene som man får kjøpt på Ikea/Bohus/Skeidar. Da er det få hull som må lages (monteres med murskruer såklart), mens det er god plass til bilder og pynt. Da er også muligheten for å variere både bilder, bildestørrelser og pynt større. Bildelistene får man kjøpt i forskjellige lengder. Jeg elsker slike Du kan jo kikke på ulike interiørblogger, der finnes mye god inspirasjon! På www.norskeinteriørblogger.no finnes mange fine blogger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå