Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring fra tidligere? Når fødte dere iforhold til når magen sank? Betyr det at hode er fester når magen synker sånn? Nå har magen min sunket ned! Fra i går kveld til i dag tidlig, følger at det har gått fra å bære magen under haka til at den har falt ned på knærne! :P Føler endelig jeg kan puste bedre og halbrannen er heller ikke like ille! Har ul-termin om litt under tre uker, mens-termin om en uke :)

Baby senga mangler ett strøk maling! Fødebaggen er ikke pakket, heller ikke fått handlet inn det nødvendigeste av det jeg måtte trenge under eller etter fødsel(alt fra bind til intimskum og litt nøtter/annet proviant!) !! Føler kanskje jeg begynner å få litt dårlig tid nå :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144086370-magen-har-sunket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldige du, skulle ønske min å kunne synke snart...vil pustee normaaaalt igjen! :P Forrige svangerskap gikk slimproppen i uke 34 og magen sank i uke35-36, men lille kom ikke i det hele tatt, endte med igangsettelse 16 dager på overtid...(!!) Så virker ikke til at det trenger å være noen sammenheng desverre. Men det kan jo være at det er fra person til person, og at du er rake motsettning, hvem vet! Lykke til ivertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...