Gå til innhold

Trenger noen råd. ang sv forgiftning--

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er mitt 3 sv skap. 

med nr 1 fikk jeg akutt sv forgiftning i uke 39 og hadde hastesnitt ( Dette var en lørdags morgen. Hadde da senest vært til kontroll ab BT og urin torsdag kveld da jeg mistenkte vannavgang. Uten at de fant noe, så det hele gikk fort. ) Det er nesten litt tilfeldig at jeg gikk inn denne lørdagsmorgenen, for det var kun fordi jeg følte jeg hadde rier, kjente lite liv og jeg spydde og spydde) 

Nr 2 var svært liten av tilvekst forhold til nr 1 så da var jeg også til masse ekstra oppfølging før de tilslutt satte det hele i gang 40+0

Er nå i uke 32, og BT har hele tiden ligget lavt 80-90/55-60. 

I går hadde jeg mye vondt i hodet og følte meg svært trett og slapp. Våknet med hovne fingrer og føtter, noe som etterhvert gikk over og så ble hele annsiktet hovent. Jeg gikk ned på legevakt for å måle BT (120/80) og urin (neg).. Slo meg til ro med dette og gikk hjem og slappet av. På kvelden kastet jeg opp MYE og hadde fremdeles hodepine og hoven i ansiktet. 

Gikk å la meg og våknet i dag uten noe ødem men veldig kvalm og hodepine.. Litt lite liv men kjenner liv.. Ingen spark liksom men bevegelse.. Kjenner jeg er bekymret selv om alle prøvene var fine i går.. Skal til JM på vanlig kontroll i morgen, men er i tvil om jeg skal stikke inn på føden i dag bare for min egen sinnstemining... Hva hadde dere gjort?

Jeg får ekstra oppfølging grunnet to kompliserte sv skap, men ekstra ul i uke 25 og 36

Anonymous poster hash: 6d7cd...480
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring føden!! De vil sikkert ha deg inn til sjekk for å være så den sikkre siden. Svangerskapsforgiftning kan jo komme akutt.

Lykke til :) håper du blir tatt på alvor med bekymringene dine og at alt er bra!

Anonymous poster hash: 21ecd...8a0

Skrevet

Takk for svar. Det er jo alltid dette med å føle seg noe småhysterisk, men akkurat nå føles det litt sånn deja vu aktig...

Anonymous poster hash: 6d7cd...480
Skrevet

Akkurat her hadde jeg nok ringt føden i stedet for tafatte legevakten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...