Gå til innhold

Verk i korsrygg og bekken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg og har det sann. stikker og verker i korsryggen og brått bare stikker det til i magen.

hvis jeg har regnet riktig his meg, så skal jeg også være 4+0 i dag. men testen er forsatt negativ. krysser fingre for at det er noe der, og at ryggen bare kommer av lumbago/hekseskudd fra forrige gang...

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

jeg er 7+6, og har fryktelig vondt i både rygg og bekken. Kjenner det også på siden av lårene. Iler og stikker. Var ikke sånn som dette tidlig i noen av mine andre sv.skap, men hadde en del bekkenlåsninger fra ca uke 17-18 og resten av sv.skapet... jeg har nummer tre i magen

jeg er 7+6, og har fryktelig vondt i både rygg og bekken. Kjenner det også på siden av lårene. Iler og stikker. Var ikke sånn som dette tidlig i noen av mine andre sv.skap, men hadde en del bekkenlåsninger fra ca uke 17-18 og resten av sv.skapet... jeg har nummer tre i magen

Ja det er akkurat slik med meg også. Jeg hadde også en del bekkenlåsninger fra ca 17-18 i forrige svangerskap. Men jeg nyter graviditeten fullt ut allerede altså. så ingen klaging her i gården.. nyter alle symptomer på svangerskap jeg kan få... ;) I dag 4+0 har jeg allerede oppdaget råmelk i brystene.. det har jeg aldri hatt så tidlig. Har du også det?

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

har faktisk skrevet et innlegg om det ^^ Oppdaget i forrige uke at det lekket råmelk fra ene brystet når jeg badet :P  går ut fra at om jeg hadde klemt og sjekket ut tidligere,så hadde jeg nok fått ut noe, for når det lekker, så er det jo en del ^^ 8+0 og UL imorgen =)  formen min er ikke noe å skryte av, så det er deilig med noen sånne lyspunkter mens jeg venter på tiden skal gå slik at lille i magen skal begynne å gi beskjed selv om at h*n er der ^^ 

Endret av EnBlåToRosaOgEnTil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...