Gå til innhold

Ikke et reelt valg

Maranetta

Anbefalte innlegg

Hatt en nabo som "venn" det siste året-som jeg overraskende traff via en datingside.Vi jobber sammen også-på forskjellige divisjoner.Jeg ble etterhvert forelsket og var åpen om det. Han likte ting som de var og hadde kun sporadisk tid til meg. Vi har hatt mye kontakt siste sommeren og nå i høst og jeg trodde jeg hadde fått ham litt mer ivrig. Vi har begge barn fra før og ingen av oss ønsker flere,men jeg har heller aldri måttet ta valget tidligere ..Vi var uforsiktige noen ganger det året,men tenkte ikke at det kunne skje..høres naivt ut..I know. Så blir jeg gravid,forteller kollega og venn-som igjen blir sjokkert når hun hører med hvem..For han har dame,av og på i 4 år-men hun er superforelsket,de skal flytte sammen straks og hun kan ikke selv få barn..Gråt mye den dagen..Fant tidlig ut at jeg ikke ønsker å være noen budbringer her.Og-det er viktig for meg at graviditeten holdes utenfor OM venninnene velger å fortelle henne at han har vært utro. Ikke nødvendig å smøre det inn liksom og får uansett ikke bevist at det er hans. Dessverre "må" jeg ta abort ..Er alenemor i full jobb og har yngste på barneskole. Baby nå..vel ,med en som har bedratt dama si og ikke bryr seg om meg.Blir feil utgangspunkt ..Får så mange råd av venner om hva jeg bør gjøreangående ham,fortelle eller ikke. Han vet foreløpig ikke at jeg vet og ikke om graviditeten..Noen råd/erfaringer? Hilsen trist (og litt sint)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...