Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Mannen og jeg skal reise til London sammen uten barn. Har noen tips om kjekke plasser å kjøpe barneklær og klær til meg selv og mannen? Er så lenge siden jeg har vært i London at jeg føler meg helt blank... Fått tips om Primark, noen som kjenner denne? Trenger også tips om kjekke plasser vi kan gå ut og gode restauranter. Sjekket tips på nettet men det er så mye at jeg blir helt overveldet... Tusen takk for svar :-) Anonymous poster hash: dee11...681
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Henger meg på her. Vi skal også en langhelg uten barn og har liksom ikke all verden av tid til shopping og iallfall ikke lete etter bra steder å shoppe mens vi er der. Ikke nødvendig med de dyreste butikkene, men et sted jeg finner fine og gode klær til normal pris. Anonymous poster hash: 33631...1f0
<3 2G <3 Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Primark er bra, mye billig. Men du kan p finne mye på topshop, dorethy perkins, marks & spensers. Er masse butikker. Selv synes jeg covent garden er stas! Elsker den plassen, god mat, masse butikker og ikke minst masse sko
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg må alltid på Primark Det er en i hver sin ende av Oxford street. The look og forever 21 liker jeg også. I Oxford Street har du jo alle mulige butikker, litt dyrere nedover Regent Street. I Regenst Street må jeg innom Hamleys leketøysbutikk, finner alltid noe spennende til ungene der. Meget intens og litt bråkete og svær butikk, men verdt besøket Camden marked er jo en opplevelse, og de har faktisk en del fine klær der. Spisesteder aner jeg ikke, jeg har prioritert andre ting (musikaler, shopping, sightseeing), så vi har spist på sånne jalla steder som McDonalds og Pizza Hut... Spise fort og ut igjen Anonymous poster hash: d69fc...687
Gjest mphs Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Exit har mye fint av klær i tillegg til de andre som er nevnt. Kan varmt anbefale restauranten Salt. Det ligger i nærheten av øverste del av Oxford street. www.saltbar.com
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Dere bør(MÅ) bestille bord på Hakkasan! En fantastisk matopplevelse. Er dere glad i Italiensk er Jamie Olivers restaurant veldig god. Avhengig av hvor god tid dere har, er Camden market utrolig fasinerende. Covent garden er verdt ett besøk. Har dere småbarn er "Build a bear" der en koselig gave å ha med hjem. Du lager din egen bamse, og kan kjøpe klær osv til den og får fødselsattest:) Jeg handler alltid penkjoler til jentene på Monsoon children. Elsker vesker og stæsj, så er alltid innom Michael Kors og Aldo (sko). Top Shop er ett must, her finner man alt av klær/sko i alle str. Men sett av god tid! TopMan i andre etasje er for mannen. LilyWhites sportsbutikk er rimelig om man skal handle treningstøy og sko(mye billigere enn feks Nike store) denne finner du på Picadilly sircus. Dit kan man gå fra Oxford street, ned Regents street: slik at du får med deg Benetton, Mango, Zara og HAMLEYS på veien. Anbefaler virkelig å se en musikal om dere har tid til det. God tur, London er fantastisk! Anonymous poster hash: ba6a7...722
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Tusen takk for mange bra tips! Vi skal bo i en sidegate til Oxford street så mye av shoppingen skjer der. Veldig kjekt å vite hvilke butikker som er skikkelig bra. Musikal ja! Noen forslag på det? Vet så lite om de nye som går. Supert med restaurant tips også :-) Nå gleder jeg meg masse! Anonymous poster hash: dee11...681
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Les miserables er min favoritt! Lion King var overraskende bra(men da var jeg med 9 åringen) Anonymous poster hash: ba6a7...722
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg digget Michael Jackson da jeg var lita, så jeg måtte selvsagt dra på "Thriller" sist jeg var i London. Jeg ELSKET det, masse kul dansing, fine sanger og topp stemning blant publikum (folk sto og danset og klappet og ropte) Samboeren min likte det også kjempegodt, selv om han ikke er MJ-fan som jeg Anonymous poster hash: d69fc...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå