Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Har du noen gang gjort noe kjempeflaut? Noe man ikke snakker så mye om i ettertid siden det va så falut? Jeg kan jo begynne.. En gang jeg var i London presterte jeg å si til en drosjesjåfør at i Norge har vi "pigs in the dekks", da han sporte om hvordan vi kunne kjøre om vinteren. En annen gang skulle jeg lage risengrynsgrøt, bake på eska står det "tilsett salt og server" Jeg hadde i saltet, sto lenge å så i skape før jeg roper ut: "Jeg tror grøten er ferdig, men jeg finner ikke serrver.." Heh.. Anonymous poster hash: b5acd...067
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hæ...? Serrver? Anonymous poster hash: 34470...61b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Tilsett salt og server grøten, du skjønte helt sikkert det. Anonymous poster hash: 97210...932
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Hihi Jeg leste på sjokoladeis-pakningen og av en eller annen grunn ble jeg overbevisst om at det sto "sjokolade-eis" Kunne ikke forstå hva dette var Anonymous poster hash: d07c2...646
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Mensa ut en hel stol på jobb. Det ble filmet av sikkerhetskamera. Bæsja meg ut på campingtur. Hele shortsen full av dritt. Snakka dirty med typen på en trikk i utlandet. Så går det opp for meg at de som sitter foran oss er norske! Mensenflekk på buksa som jeg gikk med i mange timer. Dette var på skolen. Og sikkert mye mer som ikke jeg kommer på Anonymous poster hash: e4754...98b
stearin Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 På telefonen min i menyen er det et valg som heter 'gruppesending'. Ordet er delt slik: Gruppesen-ding. Jeg lurte lenge på hva gruppesen ding er for noe. På bildet ovenfor er det tre personer. Av en eller annen grunn har jeg trodd at Gruppesen er etternavnet på en familie, og at ding kanskje var mannen i familien eller noe slikt. Men så klarte jeg aldri å tenke ut hvorfor det skulle vært en herr Ding Gruppesen på min telefon. Jeg fant ut etter mye grubling. Fikk meg en liten latter med det:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå