Gå til innhold

Hvor mye sover din ca ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i en annen tråd at flere sier at deres ettåring sover lite eller ingenting på dagtid, men snella her sover 1-1 1/2 time på formiddag og 1 1/2 - 2 om ettermiddagen (det kan godt drøye til kl er 16 før hun våkner etter siste lur).

Hun er en veldig aktiv jente som slapper lite av når hun er våken, men er dette veldig mye søvn?

Hun sover 10-11 timer om natten.

Anonymous poster hash: 78040...18f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sover ca to timer på formiddagen. Legger seg 19-19.30 og sover til 6.30-7.00

Anonymous poster hash: 0fae5...18c

Gjest Julia1984
Skrevet

Sover 12-13 timer om natten. Sover ca 1,5 - 2,5 timer på dagtid (fra 12)

Skrevet

Min er bare 11 mnd, men hun har nå gått over til å sove kun 1 gang på dagtid. Fra 12.30 - 15.00 ca..

Skrevet

18 mndr og sover 2 timer i barnehagen. Og sovner ca 19.00 her og til 07.00 neste morgen :)

Skrevet

Min 1åring sover 1-3timer på dagen. Kun en lur, hvis ikke så styrer han i mange timer på kvelden.

han sover 11-12timer om natta.

Noen barn trenger mer søvn enn andre, og siden din er så aktiv, så trenger hun kanskje mer søvn. Så lenge hun ikke sliter med å sovne på kvelden eller våkner om natta så sover hun nok ikke for mye..

Eldste var ekstremt aktiv, og han sov 3lurer på dagen på den alderen. Lillebror tar livet mer med ro, men vil helst ha med seg alt, så han trenger bare en lang lur..

Anonymous poster hash: e836c...a56
Skrevet

Ser i en annen tråd at flere sier at deres ettåring sover lite eller ingenting på dagtid, men snella her sover 1-1 1/2 time på formiddag og 1 1/2 - 2 om ettermiddagen (det kan godt drøye til kl er 16 før hun våkner etter siste lur).

Hun er en veldig aktiv jente som slapper lite av når hun er våken, men er dette veldig mye søvn?

Hun sover 10-11 timer om natten.

Anonymous poster hash: 78040...18f

min sover 12-13 timer om natten og ca 2 timer på dagtid, han er 14 mnd. ca 14-15 timer i døgnet.

Det er vel ca det samme som din. Alle barn er forskjellig, noen trenger mye søvn, andre lite.

http://www.dagbladet.no/2013/03/29/tema/klikk/helse/foreldre/26427872/

ser ut som en helt vanlig ettåring trenger ca 14 timer søvn :-)

Skrevet

fra 1830-0630 om natten og 1-2,5 timer i barnehagen/hjemme på dagen

Anonymous poster hash: d4f6e...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...