Gå til innhold

Hvorfor??

LillaGorilla♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at jeg i ukedagene må dra fireåringen ut av senga de dagene hun skal i barnehagen, mens i helga spretter hun opp og er HELT klar for dagen kl 06.30? Why, why, why?

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg tror de kommer med en innebygget alarmklokke, som i de aller fleste tilfeller er stilt feil fra start. Dette gjør at i stedet for å sprette opp ved daggry (eller gjerne litt før) på hverdager, som de små solene de er, så forskyves denne egenskapen til helgen. 

Bortsett fra i de tilfellene hvor alarmen er stuck på 0550 hver jævla dag. 

Og istedet for å rette opp i denne feilen sitter Gud i godstolen sin og ler godt for seg selv. 

Endret av mama foodie
Skrevet

Det er sånn som dette:

Mandag morgen: Hvorfor blir jeg vekket 6.30?

Tirsdag morgen: Jammen ble jeg vekket 6.30 i dag også!

Onsdag morgen: Hmm, jeg begynner å ane et mønster her...

Torsdag morgen: Jeg begynner å lure på om det er slik det skal være? Om det skjer i morgen også, så får jeg bekreftet hypotesen.

Fredag morgen: Skulle du sett! I dag også. Da har jeg skjønt det!!!

Lørdag morgen: 6.30! Mamma! Her har du meg!  :unsure:  Dette ble ikke så godt mottatt som jeg hadde trodd. Prøver igjen i morgen.

Søndag morgen: Good morning sunshine! Ingen applaus? Jeg har nok misforstått hele greia. Skrinlegger dette.

...og så er det bare å gå tilbake til start  ;)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Jeg kommer til å bli verdens verste mor til tenåringer i fremtiden for hver morgen så tenker at hevnen kommer om ca 10 år når jeg henger over senga til fremtidens håpefulle med et smil om munnen og sier "god morgen" med den blideste stemmen å oppdrive :ph34r:  B)

Skrevet

Jeg kommer til å bli verdens verste mor til tenåringer i fremtiden for hver morgen så tenker at hevnen kommer om ca 10 år når jeg henger over senga til fremtidens håpefulle med et smil om munnen og sier "god morgen" med den blideste stemmen å oppdrive :ph34r:  B)

Haha, jeg har tenkt på det samme selv :)

Søndag morgen en gang mellom 07 og 08 banker en ivrig mor på døren og roper at de har 30 min på å gjøre seg klare til en koselig familieutflukt i skogen.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Eller første gang vi tar de i å drikke... Slu som jeg er kommer det til å bli silent treatment med påfølgende overgitte/triste blikk en periode før jeg serverer varm frokost med eggerøre, bacon, bønner toppet med litt tabasco før de får en preken om hvor lite lurt det er å drikke før det er lov (og ikke minst hvor ille det er å bli tatt av ho mor ^_^ )

Skrevet

Den lørdagen jeg kan våkne av meg selv, ta en kopp kaffe på kjøkkenet til avisen, ta en times joggetur i skogen og komme hjem for en varm dusj og dekke bordet til felles familiefrokost - FØR guttene har stått opp: Det er det som holder meg gående i tunge, trøtte tider :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...