Gå til innhold

Hvor langt inn under armene, flyter dine pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså når man sitter bakoverlent , uten bh?

Mine er nå steder de aldri har vært før!

* tusler opp for å hente brøstholdar*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for små til å flyte noen steder :P

Skrevet

Haha kjenner meg igjen :-D

Anonymous poster hash: 351ac...390

Skrevet

Bak på ryggen...

Anonymous poster hash: 30a9b...a32

Skrevet

Jeg sjekket, og gleden er stor når jeg høyt kan proklamere at brystene mine holder seg sånn ca i det ideelle området. At det kanskje er en helt annen sak etter neste ammerunde, det tror jeg vi dropper å diskutere. ;) Det viktige her er at jeg får sinnsykt flotte bryster når jeg er gravid. :D

Skrevet

Ble bare enda flattere:-(

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kan ligge på ryggen og amme ungen...Når han ligger ved siden av meg :P

Skrevet

Etter å ha hatt på ammebh døgnet rundt det siste året, aner jeg ikke og ikke er jeg spesielt ivrig etter å sjekke det ut heller.

Å bli mamma i førtiårene med påfølgende 12 mnd amming gjør ikke akkurat underverker for puppene  :wacko:

Skrevet

Ha ha, godt det er flere!

Og ,ja de blir utrolig mye lengre etter ammerunde 2 ;p

Datteren min sa beundrende engang : du har så fine,lange pupper, mamma!

Jo, takk!

Skrevet

fikk høre "mamma hvorfor har du puppene på magen???"

og "mamma, du har laaaaaaaange pupper"..

SUKK

Anonymous poster hash: 5bf59...533
Skrevet

og jeg har kun ammet 2 uker i mitt liv !! OG er i midten av 20 åra..

Skrevet

Beverhaler her, dog noe mer fyll i siden jeg ammer, men tenker nok det blir dårlig stilt etter ferdig amming... Iallefall når jeg skal velte meg rundt å forhåpentligvis komme meg skikkelig ned i vekt. Det er da jeg kan vise triks med de, som å hive de over skuldrene før jeg går, haha!

Anonymous poster hash: 722d8...eb2
Skrevet

Før barn fungerte de som air bags.. Nå er de litt mer sånn kne beskytter style ;)

Anonymous poster hash: 75283...ed0

Skrevet

Så fantastisk med en humoristisk tråd om dette :-D

Egentlig synes jeg puppene mine er til å grine av etter tre barn, men nå kjenner jeg at det er i orden å le også ;-)

Jeg har ganske store pupper, og de ser ikke så verst ut med bh ;-)

Men når jeg ligger på sida er den "øverste" puppen over den andre og nedi madrassen.......... Hjelp!

Litt seriøst oppi det hele, hva gjør dere med "puppesvette"? Synes det blir både klamt og ekkelt mellom puppene, og ikke lukter det noe særlig godt heller........

Unnskyld om jeg ødela moroa nå ;-)

Anonymous poster hash: f4868...563
Skrevet

Jeg vet endel menn som har stor glede av å snurre på stasen.

Kanskje det hadde vært noe å imponere med ?

Helikopterpupper :)

Skrevet

Jeg vet endel menn som har stor glede av å snurre på stasen.

Kanskje det hadde vært noe å imponere med ?

Helikopterpupper :)

Ny lørdagsunderholdning i heimen. Gubben snurrer på stasen mens jeg flapser med puppene. Blir nok et nydelig syn :D

(og ikke minst stas at jeg slår han både på størrelse og antall)

Skrevet

delikat når man ligger på siden og alt skinnet bare er samla nedi bunn på den siden du ligger.. er heldig å ha nippler så en skjønner at dette er "pupper"..

Like morsomt å stå i BH oppreist og være passe happy, bøye seg ned for å plukke opp et håndkle på gulvet. Der datt skinnet ut på midten !

kjekt med ekstra skjerf om vinteren da !

sliter en del med enorm KLØE mellom og rundt mine patter, regner med det er pga fuktighet og det er helt jæ****, særlig etter en dag i sportsbh ! blir sår etter all kløinga og, så prøver å vaske mellom litt ofte =/

Skrevet

Talkumpudder kan funke mot puppesvette.

Jeg skulle ønske det var viljestyrte muskler i mine, da hadde jeg fått fire armer, så hadde jeg kanskje rukket å gjøre alt jeg gjerne skulle på en dag. Tenk deg dere raceren på multitasking da!!! 

Anonymous poster hash: 2c7c1...105
Skrevet

Akkurat den der med at de flopser ut av bhen kjenner jeg godt til. Når jeg ikke ammer, eller er gravid, sltså, for nå er de som sagt fantastiske. :D Har innsett at formen på bh er avgjørende. Pushup funker liksom ikke på lefser uten fyll. ;)

Skrevet

Mine er ikke så store og hengete at de flyter noe særlig steder, bare sånn lett utover sidene.

MEN, jeg er jo helt vindskeiv om dagen, for pga sårdannelse og stadige problemer slutta jeg å amme på det ene brystet. Det var allerede forskjell på dem, men bare jeg kunne se det- men nå er det jo sånn at jeg må bruke dobbelt innlegg på den ene for at det ikke skal se helt fjernt ut! ;)

Skrevet

Akkurat den der med at de flopser ut av bhen kjenner jeg godt til. Når jeg ikke ammer, eller er gravid, sltså, for nå er de som sagt fantastiske. :D Har innsett at formen på bh er avgjørende. Pushup funker liksom ikke på lefser uten fyll. ;)

er vel kun sportsbh som gjør mine pupper runde/flate, kontra delt i 4 :( hehe

fint under kjoler...

Skrevet

Mine har faktisk begynt å etterfylles litt nå. 4mnd etter at jeg måtte innse at amming ikke gikk denne gangen. Men nå er ikke puppene det verste her. Jeg ser ut som en skabbete katt som feller vinterpels pluss at jeg har 2 kviser på haka! Jeg får såååå fint hår og hud mens jeg er gravid!!!!!

Skrevet

Her er faktisk puppene det eneste jeg har å være stolt av på min 39 år gamle, 15 kg overvektige kropp som har avlet frem fire barn. Ikke mye å skryte av her, med slapp rumpe, heng på magen, strekkmerker og åreknuter... Men puppene er fremdeles runde, de er en stor D-cup som peker rett frem. Når jeg legger meg på ryggen blir de litt flatere, men peker rett opp :)

Anonymous poster hash: 9cfd2...b91
Skrevet

Under armen? Mine synker ned mot knærne de...

Anonymous poster hash: ef39d...e84
Skrevet

silikon så de sitter der de skal sitte ;)

Anonymous poster hash: c5b7e...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...