Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 er det normalt at man klør på kroppen? Fant ut i går at jeg er gravid(for andre gang vel å merke), og jeg har klødd intenst på hofter, lår, rygg og mage de siste par tre dagene, er dette noe som er normalt? Hadde ikke dette i forrige svk og reodde slik kløe kunne komme i hender og under føtter ol litt ut i svangerskapet.. Noen som vet? Anonymous poster hash: fa2ab...56a
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Dette er helt normalt Anonymous poster hash: b0db0...47a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Det er normalt som hun over her sier, men i mild grad. De fleste har dette i mild eller medium grad i svangerskapet. Noen har de over tid, noen periodevis. Det som ikke er normalt er om du har ekstrem svangerskapskløe. Dette kan være farlig så du bør nevne til lege/jordmor at du klør. Men vent noen dager å se om det ikke går over før du ringer. Det er altid lurt å være på den trygge siden har jeg lært, så en telefon for mye er bedre enn en for lite. Sikkert ikke noe å bekymre seg for, men jeg ville som sagt ha nevnt det. Og gratulerer så mye med baby i magen! Anonymous poster hash: 27d1a...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå