Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg sendte inn klage til Tine i dag. Makan til dårlig Sprell barneyoghurt som hadde konsistens som vann. Hva reklamerte du sist på? Og hva var responsen fra firmaet du klagde til? Anonymous poster hash: 0e410...a9c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Dro med meg en svær støvsuger på bussen til elkjøp etter at den plutselig mistet "suget" som jeg så fint uttrykte det. Fikk ny på flekken. Anonymous poster hash: 71135...7d5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Noen treklosser fra br leker som det var fliser på! Fikk pengene igjen selv om jeg hadde kastet kvittering. Anonymous poster hash: 24c94...339
Ziiona Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Klagde til Skeidar på er sofa, for den ble så raskt nedsittet, og kjente treverket i skøtene. Fikk ny sofa (annen type), så veldig ålreit
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Og så var jeg på h&m med en barnegenser de hadde glemt å ta av tyverialarmen på (!!) og det var ganske nervøst, for jeg hadde kasta kvitteringen. Følte meg heldigvis ikke mistenkt for å ha stjålet, de tok den av og beklaget. Anonymous poster hash: 71135...7d5
Miss Mamma Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Sprinkelsenga til jenta mi var det jeg sist reklamerte på, der knakk sengebunnen andre natt ho sov i den. (takk gud for at jeg hadde henne i moseskurv de første 5 mnd) Fikk kritikk tilbake fra firmaet om at det er jeg som selv må ha knukket den for de leverte bare kvalitetsprodukter og ikke fikk reklamerer på den, men etter litt diskusjon frem og tilbake og en mail der jeg sa jeg kom til å gå i media med dette pga det er små barn dette går ut over, så fikk jeg tilbud om å få en ny. Men ikke tale om at jeg ville ha et nytt produkt fra de, så igjen etter litt diskusjon fikk jeg pengene tilbake og lykkelig kjøpte ny seng fra et annet firma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå