Gå til innhold

Rar dag! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 6-7 uker på vei og våknet idag tidlig med litt smerter i ryggen, gikk på toalettet og så litt mørkt koagulert blod på papiret. Dette har fortsatt utover dagen, ikke mye friskt blid, men noe mørkt. Jeg ringte legevakten og de sa jeg bare måtte vente og heller ta kontakt dersom smertene økte eller blødningen ble større. Men hva burde jeg gjøre til uken? Ta kontakt med legen for å ta blodprøver eller prøve å få tatt ultralyd?!? Jeg tror jo egentlig jeg har mistet det, men lever i trua fremdeles! ikke noe moro dette her!

Videoannonse
Annonse
Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

ikke lett det der, man blir så stressa! Jeg synes du skal ringe fastlegen mandag morgen å få deg en akutt-time, så kan fastlegen vurdere hva neste steg skal være. Håper at det ordner seg! :)

Skrevet

Ja, det håper jeg også! Har vært gravid og født før, men når slikt skjer så blir man så utrolig hjelpeløs! Skulle vært en app på tlf som fortalte alt om hvordan til sto til med lille fører, hihi..

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

ja:P Første trimester er så kjipt! dårlig form, masse bekymringer osv. Alt blir så mye bedre når magen vokser og man kjenner liv! Du kan jo trøste deg med at det er mange som blør uten at noe er galt! =)

Skrevet

Ta en tur til lege og prøv å få en ul, da får du svar pronto og slipper event å gå å bekymre deg :)  Ønsker deg lykke til :) <3

Skrevet

Opplevde det samme selv i dag tidlig, var bare bittelitt på papiret, brunrødt blod, men ikke koagulert, veldig lite. Men nok til at jeg ble redd.....

Skrevet

Huff så ekkelt! Håper det er noe ufarlig med dere begge!!!

Skrevet

Jeg er så usikker, det ene øyeblikket er jeg sikker på at jeg har mistet og i det andre øyeblikket tror jeg frøet har klart seg! Blir snart gal.. Har heldigvis en liten skjønningene på 1 1/2 år jeg koser meg med i vente tiden.. Skal prøve å få kommet inn hos en gynekolog jeg gikk til i forje svangerskap, skal ringe han i morgen :) lykke til du også A_K!!

Skrevet

Lykke til jenter:)) vet hvordan dere har det:/ den første.tiden er helt grusom når man ikke vet noe,og det er enda for ttidlig for UL..5+5 her:)

Skrevet

Ja huff.... Har ikke kommet noe mer her altså, men fikk meg en liten støkk... Hvor tidlig kan man egentlig ta ultralyd?

Skrevet

Hørt noen som tar i uke 7 og også hørt noe. Som har tatt det i slutten av uke 6:)

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet

jeg var i uke 6+3, og da kunne vi TYDELIG se et lite hjerte slå. var ingen tvil, med en gang hun rettet proben mot livmoren så vi dette lille runde mørke som pulserte =) 

Skrevet

Når du sier at du var i uke 6+3, så var du egentlig i uke 7 ikke sant? Blir litt forvirret av denne regninga jeg.., jeg er 5+4, og er da i uke 6. Enig?

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil
Skrevet (endret)

jeg var 6 fullgåtte uker+3 dager og var i min syvende uke ja =)  du er i din 6. uke ja=) blir på samme måte som med alder, en baby som er 5 mnd er i sitt første leveår, et barn på 15mnd er i sitt andre leveår osv :)   (Jeg forholder meg alltid til fullgåtte uker + dager når jeg skal angi hvor langt jeg er på vei)

Endret av EnBlåToRosaOgEnTil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...