❤snupp(e)❤ Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er nå 6-7 uker på vei og våknet idag tidlig med litt smerter i ryggen, gikk på toalettet og så litt mørkt koagulert blod på papiret. Dette har fortsatt utover dagen, ikke mye friskt blid, men noe mørkt. Jeg ringte legevakten og de sa jeg bare måtte vente og heller ta kontakt dersom smertene økte eller blødningen ble større. Men hva burde jeg gjøre til uken? Ta kontakt med legen for å ta blodprøver eller prøve å få tatt ultralyd?!? Jeg tror jo egentlig jeg har mistet det, men lever i trua fremdeles! ikke noe moro dette her!
Mars17 Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Når man er gravid ringer man føden for alt som har med baby og svangerskap og gjøre og legevakten om du foreksempel har influensa eller har brukket armen :-) Kanskje en tlf dit hadde vært bedre? :-)
❤snupp(e)❤ Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg fikk beskjed forje gang jeg var gravid om at man må gå igjennom legevakten dersom det oppstår problemer når man ikke er så langt på vei og så må de evt sende deg videre til F.eks føden/gyn. Mulig dette blir praktisert forskjellig rundt om i landet.
Mars17 Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg skjønner :-) da er det bare å gjøre som man får beskjed om :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå