Gå til innhold

Vi skal på riksen på mandag, og har noen spm til dere som har vært igjennom dette

Anbefalte innlegg

Jeg trodde vi skulle på forsamtale, men etter en telefon til riksen, så er det ikke det vi skal på. de ville visst utrede meg mer.. vet at jeg ikke har eggløsning, og gått på flere kurer med trippel pergo uten hell. mannens sædprøver er helt topp.

Sykepleieren sa at de skulle sjekke om jeg må ha lap, for kanskje jeg har tette eggledere. Vi har en gutt på 4 år, så kan ikke skjønne at jeg har det. eller kan det skje? med sønnen vår gikk det plutselig av seg selv etter nesten 3 år med prøving.

Noen som vet hva jeg skal gjøre på mandag? hvordan finner de ut om jeg må ha lap? er også spent på blodprøvene jeg har tatt, blant annet amh.

vi er henvist fra privat gyn, og syns det er veldig rart at hun ikke har sagt noe om lap.

blir glad for alle erfaringer :D

Fortsetter under...

Hmmm, har ikke vært behov for utredning av meg da vi raskt så at jeg hadde lav amh ( 2). Og jeg har eggløsning. Men vet at det super positivt at du har barn fra før, livmora di spiller liksom på lag :);)

Men tenk om lap løser alle dine problemer? Hvor digg er ikke det???

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...