Gå til innhold

Hvor stor er din 3 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang er han/hun? Og hvilken str bruker barnet i klær og sko? Greit å skrive når barnet er født siden det er forskjell på en som nettopp er fyllt år og en som snart er 4 år :-)

Jeg har en gutt som ble 3år i september, han er 100cm lang, 14 kg og bruker 104 og litt 110 i klær. 27 og 28 i sko

Anonymous poster hash: 319bc...ade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 3 år og 4mnd. 101cm, 12,5kg. Bruker 98\104 i klær. 24/25i sko tror jeg.

Anonymous poster hash: 7ce49...9db
Skrevet

Frøkna er født i september og bruker str. 98 i klær og 26 i sko. Lenge siden vi har målt høyden, men hun veier 15 kilo :)

Anonymous poster hash: 697c2...15a

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gutt født i september, var 100 cm og 16 kg for et halvt år siden, tror han er litt lengre nå. Har i alle fall bare 104-klær nå. Måtte ha 28 i vintersko :o men da var det plass til ekstra sokker og :P

Skrevet

Jente født i september, rett over 1m og veier ca 15kg (bruker 27 i sko og 104 i klær) Virker som hun er veldig stor (lang) i ft jevnaldrende...

men de så ingenting på helsestasjon. Kan jo sammenlikne litt her.

Anonymous poster hash: bf634...b64

Skrevet

Min er 3,5 år. Veier 18,7 kilo (Ble veid igår) og strakk seg 114 cm over bakken :)

Anonymous poster hash: 5935c...a33
Skrevet

Gutt 3 år i mai. Høy, 19 kg. Bruker str 27 i sko og jeg kjøper ikke mindre enn str 110 i klær.

Anonymous poster hash: a6786...630

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...