May the force be with you Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Bestilte (og betalte) dåpsgaver fra der for en mnd. Siden, men fortsatt ikke fått noe..,:-/ Prøvd å kontakte de, men de tar ikke telefonen:-/
Elsker livet Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Det er mange år siden jeg bestilte noe, men husker det tok veldig lang tid.
enot Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Hei. Det er jeg som driver babydesign.no og jeg er dessverre klar over at det til tider blir lengre leveringstid enn 3-4 uker. Grunnen til dette er at gjenstander noen ganger må brennes på nytt og da blir det lett forsinkelser. Uken som var hadde jeg stengt pga. høstferien og var i utlandet, det er sikkert derfor jeg ikke har svart på telefonen, det beklager jeg. Jeg vet desverre ikke hvem du er, men det er bare å ringe, eller sende sms eller mail så skal jeg svare deg så raskt jeg kan. Beklager igjen så mye. Mvh Tone, babydesign quote name="May the force be with you" post="145742256" timestamp="1381005675"] Bestilte (og betalte) dåpsgaver fra der for en mnd. Siden, men fortsatt ikke fått noe..,:-/ Prøvd å kontakte de, men de tar ikke telefonen:-/
May the force be with you Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2013 Hei. Det er jeg som driver babydesign.no og jeg er dessverre klar over at det til tider blir lengre leveringstid enn 3-4 uker. Grunnen til dette er at gjenstander noen ganger må brennes på nytt og da blir det lett forsinkelser. Uken som var hadde jeg stengt pga. høstferien og var i utlandet, det er sikkert derfor jeg ikke har svart på telefonen, det beklager jeg. Jeg vet desverre ikke hvem du er, men det er bare å ringe, eller sende sms eller mail så skal jeg svare deg så raskt jeg kan. Beklager igjen så mye. Mvh Tone, babydesign quote name="May the force be with you" post="145742256" timestamp="1381005675"] Bestilte (og betalte) dåpsgaver fra der for en mnd. Siden, men fortsatt ikke fått noe..,:-/ Prøvd å kontakte de, men de tar ikke telefonen:-/ Oi, takk for at du svarte her:-D Har sendt meldinger og ringt, men håper at det jeg har bestilt blir ferdig i god tid før neste helg!!! Da skal jeg i dåpen..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har bestilt fra babydesign en gang, fikk varene til slutt, men det tok lang tid ja. Var dog verdt ventetiden, nydelig barneservise Min venninne bestilte også derfra, og den gang gikk det så tregt at hun bare måtte gi dåpsbarnet et bilde av serviset han skulle få. Anonymous poster hash: 9f071...b40
May the force be with you Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2013 Huff, det er det jeg er redd for at vi må gjøre.. Nei, om det ikke blir ferdig i tide, så ringer jeg og stopper bestillinga..:-/ Men det var jo så utrolig søtt servise:) Jeg har bestilt fra babydesign en gang, fikk varene til slutt, men det tok lang tid ja. Var dog verdt ventetiden, nydelig barneservise Min venninne bestilte også derfra, og den gang gikk det så tregt at hun bare måtte gi dåpsbarnet et bilde av serviset han skulle få. Anonymous poster hash: 9f071...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå