Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 For en tid tilbake fikk jeg vite at ett av mine søsken ikke er hel-søsken likevel, kun min mors barn. Dette kom frem etter min mors død. Jeg ligner ikke på min pappa i det hele tatt, verken personlighets- eller utseendemessig, og vil gjerne få vite sikkert om han er min pappa. Hvordan går jeg frem, og hva koster det? Ønsker ikke at min far skal få vite om dette, kan det evnt gjøres med hårstrå? Spytt-test er dermed utelukket.. Anonymous poster hash: bc64d...745
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Uff, synd du mistenker det hørt om og bruke hårstrå, men litt usikker. Håper du får svar på det Anonymous poster hash: d4381...7e0
Papegøyeblomst Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Du får kjøpt DNA-kits på nettet, som du deretter sender inn til et laboratorium. Er en del fra USA, vet ikke om det finnes i Europa. Jeg fant mye når jeg googlet det, for et par år siden. Ellers kan du jo høre med norske laboratorium, om det er tillatt uten samtykke .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå