Gå til innhold

Fortalte mannen min omm eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er prøvere. For at mannen min skulle forstå det med positiv ELtest og hva det betydde så forklarte jeg han om eggløsning, syklus, hormoner osv. Han fikk sjokk og ble superstressa. Han ante ikke at det bare var ca to dager pr syklus at det var mulig å bli gravid. Når vi senere skulle ha sex så fikk han sånn prestasjonsangst at han ikke fikk det til. Stakkar.... Rart han ikke visste om dette? Jaja, kanskje det er Bedre jo mindre de vet...

Anonymous poster hash: 7b510...31d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars... Er mye gutta ikke gidder å sette seg inn i om oss damer, hehe :) Mannen her visste ikke hvor "knappen" var før jeg visste han det. Han vil ikke høre om det hvis jeg har mensen og forstår ikke hvorfor han ikke får klå innom trusa når "tante rød" er på besøk. Håpløst :) Barnslig, men nesten litt søtt..

Skjønner litt at mannen din blir stressa når det bare er 2 dager det går an å bli gravid. Med tida vil det gå over. Prøv å lag koselig stemning og kle deg sexy. Så kan jeg tenke meg til at alt er glemt;)

Lykke til med prøvinga! :)

Anonymous poster hash: ab649...6ca
Skrevet

Så lenge man har sex før eggløsning så er det ikke bare to dager.... da har man vel ca en uke på seg - i hvert fall i følge de gynekologene jeg har vært til siste årene.

Sædcellene kan overleve ca en uke om det er gode og friske svømmere ;)

Så få mannen til å senke skuldrene, han har flere sjanser enn han tror hver måned ;)

Anonymous poster hash: 9ac8e...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...