Bustetroll Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Har sett vin på Coop Mega her jeg bor, som er 4,7%.De selger kun den type prosent på vin i daglivaren, så jeg lurer på om noen her vet om et sted de selger slik vin men som er sukkerfri?Noen store meny/ultra/centra f.eks?For polet har kun alkoholfri, eller 9 + tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Sukkerfri vin finnes vel ikke? Det har jegaldri hørt om. Hva skulle den være laget av? Anonymous poster hash: d9d6b...c78
PrinsesseHengepupp Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 All tørr hvitvin er sukkerfri. Rødvin er jeg mer usikker på, da jeg ikke drikker det. Men drikker du hvitvin så spør du rett og slett på polet etter en tørr en, så slipper du sukkeret.
Bustetroll Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2013 Sukkerfri vin finnes vel ikke? Det har jegaldri hørt om. Hva skulle den være laget av? Anonymous poster hash: d9d6b...c78 Finnes mange jo...
Bustetroll Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2013 All tørr hvitvin er sukkerfri. Rødvin er jeg mer usikker på, da jeg ikke drikker det. Men drikker du hvitvin så spør du rett og slett på polet etter en tørr en, så slipper du sukkeret. Men polet har ikke 4,7 % alkohol -viner
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Alkoholprosenten og sukkerinnholdet henger sammen. Høy alkoholprosent tilsvarer lavere sukkerinnhold. Da snakker vi om naturlig sukkerinnhold fra druene, og ikke tilsatt sukker. Mange viner er tilsatt sukker. Vin med lav alkoholprosent og uten sukker har jeg ikke kjennskap til. Anonymous poster hash: 16e0b...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå