Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Skal ut med venninner om en uke, først revy så vin og kos. Men hva går man med som er pent men ikke for pyntet ? 35 år, 158 høy og bruker str 38 ca. Anonymous poster hash: f7987...284
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Svart bukse, høye hæler, fin bluse. Trygt og kan ikke slå feil. Sleng på noen herlige smykker så er du ready to go go go ;=) Kos deg! Anonymous poster hash: 366d2...bef
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Aiai. Er dårlig på høye hæler. Er det et must ? Anonymous poster hash: f7987...284
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Neida, absolutt ikke Synes også det er veldig fint med dressjakke til, da blir det også litt mer pyntet siden du ikke er så glad i høye sko. Anonymous poster hash: 366d2...bef
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Hvor kjøper man kul dressjakke, bluse etc ? Bor i Bergen. Noen link ? Hi (helt grønn) Anonymous poster hash: f7987...284
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Hvor kjøper man kul dressjakke, bluse etc ? Bor i Bergen. Noen link ? Hi (helt grønn) Anonymous poster hash: f7987...284 Spørs på lommeboken Men har du litt penger å avse så har de dritmye lekkert på Vincci, Huset Verdi, NoahNoah og Acne Anonymous poster hash: e17e1...0b5
Edie Britt Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Slike sko som dette kan brukes til absolutt alt! (kanskje bortsett fra joggedress) Slike kan du fint gå på byen med uansett om du velger bukse, skjørt eller kjole. Bare ta på et par mørke, litt tykke strømpebukser om du velger skjørt/kjole. http://www.bianco.dk/til-hende/st%C3%B8vler/ankelst%C3%B8vler/herma-ankle-boot/black/531820 Jeg bor ikke i Bergen så det andre kan jeg ikke hjelpe deg med. Sørg for at det blir litt glitter og stas i form av enten klærne i seg selv, eller smykker og tilbehør. Gud, jeg misunner deg. Har ikke vært på byen på snart 2 og et halvt år, det høres utrolig morsomt ut Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå