Gå til innhold

Hvem er den smarteste på forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nicklørdag!

Anonymous poster hash: 863eb...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonym :-)

Anonymous poster hash: 7ad2f...28e

Skrevet

Stjerna tror jeg.

Anonymous poster hash: 17936...5aa
Skrevet

Det er selvfølgelig meg, Annie! :)

Jeg har enorm kunnskap fra de fleste fagområder, jeg kan løse de utroligste problemer, har enorm erfaring. Jeg kan svare på det meste, om det så er komplisert forskning, ligninger, historie, samfunnsøkonomi eller politikk eller medisin - jeg kan svare!

Jeg har vanvittig erfaring med å være prøver, om svangerskap, både de enkel og de kompliserte, jeg har forsøkt de fleste måter å føde på, jeg har prøvd de fleste ting for amming, nattevåk, søvnproblemer, barnehagetilpasning. Svært få kan så mye om menn som meg... de gode snille, de småtreige, de vanskelige, psykopater, de voldelige, tøflene, de utro, de både med og uten sexlyst, de som bare skriker, de som kan kommunisere konstruktivt og de som kunne gjort en musling misunnelig.

Jeg har vært innom de fleste utdanninger, men også jobbet uten utdanning, prøvd meg i de fleste jobber. Turnusyrke, pendler, 8-16, lavtlønnet, høytlønnet - jeg har prøvd det meste.

Jeg er nærmest allvitende når det kommer til moter, interiør, kjendiser og tv-serier.

Jeg har vært eller er både overvektig og undervektig og normalvektig, jeg er både høy og lav, jeg har prøvd det meste av hud og hårtips, for jeg har selvfølgelig hatt de fleste hud-og hårproblemer som jeg har funnet ut av. Spør meg om stritt hår, sprøtt hår, hår meg for mye krøller, for lite hår... I know!

Og sex.... ho-ho... need I say more?!

I am Annie - ingen over, ingen ved siden av!  :D

Anonymous poster hash: f57c3...7ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...