Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var ute på byen i går og møtte en bekjent av meg. Vi ble sittende å snakke og prate om forskjellige ting. Så ble samtalen veldig dyp og jeg fortalte han om et veldig traumatisk voldtektsforsøk som hadde skjedd med meg. Jeg skulle aldri gjort det for da han hørte navnet hans kalte han meg en løgner Gråt i hele går natt og sitter enda og helt psykisk kjørt:/ Greier ikke bli glad igjen, sitter bare med en vond følelse i kroppen og vil bare gråte. Hadde aldri trodd det skulle gjøre så vondt å bli tvilt på måtte vare få det ut:( Anonymous poster hash: 1f6f1...c5e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 For det første, jeg synes veldig syndt på deg. Og det er grusomt å oppleve slikt. Men du vet aldri hvem du kan stole på! Og man skal aldri gå så dypt når man er ute... Anonymous poster hash: 23e7d...f38
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg vet det, men han spurte meg , da han visste at jeg slet med noe . Dette var en je har kjent i mange mange år men ikke en som jeg vil kalle en god venn men en god bekjent . Anonymous poster hash: 1f6f1...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå