Gå til innhold

Hva har du i sminkepungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke merker sverger du til? 

Anonymous poster hash: 79a0c...973
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare Minerals.

Anonymous poster hash: 9dfe4...b35

Skrevet

mascara,øyeskygge,cajal alt  fra maxfactor,bbcrem og en lipgloss

Anonymous poster hash: 757a8...bcc
Skrevet

Maskara fra L'oreal, bbcream, bare minerals pudder, cajal og rouge fra H&M, noen øyeskygger fra Gina Tricot, og en lipgloss fra....husker ikke :-)

Anonymous poster hash: c5e4f...359

Skrevet

Mascara fra Estee Lauder, mineralsminke og solpudder fra L'Oreal, en foundation som jeg bruker som concealer fra Lancome, eyeliner fra Sensai, blush/rouge og diverse øyenskygger fra Mac.

Bruker omtrent det samme til hverdags og til fest, bare hiver på litt ekstra og har øyenskygge i tillegg. Jeg er ikke så avansert av meg :P

Skrevet

Mascara fra ysl. Meste parten av øyen skygge osv er fra Dior , makeup store eller Mac. Foundation fra ysl. Solpudder fra Mac . Lipgloss osv varierer i litt forskjellige.

Skrevet

Vippetang, maskara fra ysl, foundation og brynpudder fra bare minerals, solpudder fra dior, øyenskygger og lipgloss fra veldig mange :P I tillegg har jeg alltid med meg pinsett, vippekam, deo og div koster.

Anonymous poster hash: c366f...45f

Skrevet

Jeg har falt helt for produktene fra forever. Beste mineral sminken jeg noen gang har prøvd. Dessuten er den så naturlig at du faktisk kan sove med den. Ikke er den dyr heller, billigere enn bodyshop :)

Skrevet

Alt for mye...alt fra maxfactor til Diorskin

Anonymous poster hash: 60e1b...bd7
Skrevet

Rouge, conceeler, leopestift og øyeskygge fra dior. Mascara fra loreal. Pinsett. Ekstra linser. Q-tips.

Anonymous poster hash: ed78e...e39

Skrevet

Bare Minerals foundation. Mascara i ymse merker(elsker å prøve ut forskjellige). Isa dora blush, eyepencil fra max factor, mentolathum fra apoteket for leppene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...