Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Hvilke merker sverger du til? Anonymous poster hash: 79a0c...973
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Bare Minerals. Anonymous poster hash: 9dfe4...b35
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 mascara,øyeskygge,cajal alt fra maxfactor,bbcrem og en lipgloss Anonymous poster hash: 757a8...bcc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Maskara fra L'oreal, bbcream, bare minerals pudder, cajal og rouge fra H&M, noen øyeskygger fra Gina Tricot, og en lipgloss fra....husker ikke :-) Anonymous poster hash: c5e4f...359
Følelsesvims Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Mascara fra Estee Lauder, mineralsminke og solpudder fra L'Oreal, en foundation som jeg bruker som concealer fra Lancome, eyeliner fra Sensai, blush/rouge og diverse øyenskygger fra Mac. Bruker omtrent det samme til hverdags og til fest, bare hiver på litt ekstra og har øyenskygge i tillegg. Jeg er ikke så avansert av meg
Natti11 Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Mascara fra ysl. Meste parten av øyen skygge osv er fra Dior , makeup store eller Mac. Foundation fra ysl. Solpudder fra Mac . Lipgloss osv varierer i litt forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Vippetang, maskara fra ysl, foundation og brynpudder fra bare minerals, solpudder fra dior, øyenskygger og lipgloss fra veldig mange I tillegg har jeg alltid med meg pinsett, vippekam, deo og div koster. Anonymous poster hash: c366f...45f
3 i april Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har falt helt for produktene fra forever. Beste mineral sminken jeg noen gang har prøvd. Dessuten er den så naturlig at du faktisk kan sove med den. Ikke er den dyr heller, billigere enn bodyshop
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Alt for mye...alt fra maxfactor til Diorskin Anonymous poster hash: 60e1b...bd7
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Rouge, conceeler, leopestift og øyeskygge fra dior. Mascara fra loreal. Pinsett. Ekstra linser. Q-tips. Anonymous poster hash: ed78e...e39
Tarssan Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Bare Minerals foundation. Mascara i ymse merker(elsker å prøve ut forskjellige). Isa dora blush, eyepencil fra max factor, mentolathum fra apoteket for leppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå