Gå til innhold

Humørendringer tidlig i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er vanlig med humørsvingninger tidlig i svangerskapet?

Jeg føler meg.som en kruttønne som eksploderer for den minste ting og hiver ting i veggen, skjeller ut samboer fordi han ikke tok initiativ til sex og i det hele tatt... Eller er det bare meg?

Anonymous poster hash: 62008...f1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bare deg, første trimester var en berg og dalbane av aggresjon, tristhet og sinne. Mistet totalt selvkontrollen, brølte og bjeffet til kjæresten for den minste ting, gråt for alt mulig og syntes egentlig alt var veldig vanskelig. Heldigvis husket jeg gjennom de ukene at det bare var hormonene mine som tullet med meg, og det stabiliserte seg rundt uke 14.

Anonymous poster hash: cd297...889
Skrevet

Hvor mange dpo er du?

Ca 7-10 dgr...

Skrevet

Ikke bare deg, første trimester var en berg og dalbane av aggresjon, tristhet og sinne. Mistet totalt selvkontrollen, brølte og bjeffet til kjæresten for den minste ting, gråt for alt mulig og syntes egentlig alt var veldig vanskelig. Heldigvis husket jeg gjennom de ukene at det bare var hormonene mine som tullet med meg, og det stabiliserte seg rundt uke 14.

Anonymous poster hash: cd297...889

Uff, det høres jo litt utrivelig ut. Men 14 uker kan man vel klare dersom det kommer noe godt ut av det.

Kjenner plutselig ikke igjen meg selv. Var på seminar denne uka, og holdt på å bli gal av kollegene jeg reiste sammen med. Tok meg sammen, og måtte trene for å få it frustrasjonen. Det er bare ikke meg, jeg er rolig og fredelig som samboer pleier å si, og er stort sett i et veldig godt humør.

Skrevet

Jeg var hormonell svært tidlig i svangerskapet, men det "gikk over". Ble ihvertfall bedre. Følte meg psyko en liten stund ja

Anonymous poster hash: 6feb4...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...