Gå til innhold

Er jeg sprø som vurderer dette? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor til en datter på 6 år, og jeg holder på å studere. Jeg har hele tiden hatt dårlig råd og vi har derfor nesten aldri vært på ferie. 

Saken er at jeg leker mer og mer med tanken på å ta henne med meg på en lang ferie når jeg er ferdig med å studere om 1,5 år. Og da ser jeg for meg å reise litt rundt i thailand :) Altså bare hun og meg, og at vi skal være vekke i 3-4 uker.

Min mor mener jeg er sprø :P 

Anonymous poster hash: f1ab3...c54
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke sprø. Det høres helt fantastisk ut!

Skrevet

Hvis man klarer å sette av pengene er det vel ingenting i veien med en velfortjent ferie?  :)

Skrevet

Var det du som skulle få penger av din mor til en stor regning fordi du selv sparer pengene dine til ferie?

Anonymous poster hash: 07d37...75e
Skrevet

Hun og jeg har en sparebøsse vi hiver alt av kontanter oppi, som vi ikke har avtalt å bruke til noe spesielt ennå. Det er kanskje 1000,- der nå :) Ellers er planen at jeg skal sitte av penger til det om jeg bestemmer meg for å gjøre det :)

Hun mener jeg er sprø fordi jeg vurderer å reise til andre siden av verden alene med datteren min,alt mulig kan jo skje :P

Og nei, min mor betaler ikke regningene mine ;)

Gjest skogskaninen
Skrevet

Hæ, sprø? Hvorfor ikke blir lenger spør jeg ;) Herlig ide, håper dere får det til og lager minner for livet!

Skrevet

Diseny land orlando

Anonymous poster hash: 4a865...69d

Skrevet

Høres helt fantastisk ut!

Har bare vært i Thailand én gang, men for et vakkert sted!

Var der i 3 uker og kunne gjerne ha vært i 3 uker til. Vi har begynt å spare allerede og har også planer om å reise om ca 1.5 år :)

Skrevet

Nei det er du absolutt ikke. Thailand er helt fantastisk. Ikke er det dyrt der heller. Du kommer til å stor kose deg.

Vi har vært i Thailand tre ganger og planlegger en tur til neste år.

Skrevet

Det er i utgangspunktet en fantastisk ide! Dere vil ha skapt et minne for livet:-) og Thailand er et svært trygt og veldig barnevennlig land. Men sommerferien er vel ikke det beste tidspunktet å reise dit pga regntiden, og med skolejente er det jo ikke så lett å dra på andre tider av året... Har du tenkt på det?

Anonymous poster hash: e76f3...f75

Skrevet

Nei du er ikke sprø. Høres ut som en flott ide :)

Skrevet

Så kjekt å høre at det ikke er så sprøtt som hun vil ha det til! :)

Været har jeg vel egentlig ikke tenkt på...Og det må være i ferien..Disney er vel ikke et alternativ for meg :P 

Skrevet

Vi har vært der under regntiden i skoleferien. Regnet bøtter ned OG blir borte like fort som det kom. Gjør ingenting! Kos dere! :-)

Anonymous poster hash: 1b77a...206

Skrevet

Du er ikke sprø, så lenge du tenker nøye igjennom at du har råd til reisen, oppholdet og tiden etter du er tilbake. Har du ikke jobb å gå til så må du jo også ha råd til å være uten inntekt i en periode. Så ikke du setter barnet ditt og deg selv i en vanskelig situasjon, eller forbereder barnet på en reise som ender med å bli avlyst pga økonomi. Jeg er også student, og det er ikke mye inntekt av det. Men hvis du har råd til å sette av pengene det koster før og etter (og vær realistisk- hotell og flybilletter er jo det du vet i forkant, men det blir så mye mer) så hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 90a17...508

Skrevet

Du er ikke sprø, så lenge du tenker nøye igjennom at du har råd til reisen, oppholdet og tiden etter du er tilbake. Har du ikke jobb å gå til så må du jo også ha råd til å være uten inntekt i en periode. Så ikke du setter barnet ditt og deg selv i en vanskelig situasjon, eller forbereder barnet på en reise som ender med å bli avlyst pga økonomi. Jeg er også student, og det er ikke mye inntekt av det. Men hvis du har råd til å sette av pengene det koster før og etter (og vær realistisk- hotell og flybilletter er jo det du vet i forkant, men det blir så mye mer) så hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 90a17...508

Jeg har jobb i dag, men kan jo naturlig nok ikke jobbe noe særlig når jeg studerer. Når jeg er ferdig med studiene går jeg rett inn i en 100% stilling i det jeg utdanner meg til :) Så tiden etterpå er "grei", det er bare om å gjøre at jeg klarer å spare nok til en slik ferie jeg ser for meg :P

Men det er jo tanken på å reise helt alene så langt vekk når jeg ikke er kjent med slikt..

Skrevet

Vi har vært der under regntiden i skoleferien. Regnet bøtter ned OG blir borte like fort som det kom. Gjør ingenting! Kos dere! :-)

Anonymous poster hash: 1b77a...206

Det høres jo veldig bra ut ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...