FruRikstadPfefferkorn Skrevet 5. oktober 2013 #1 Del Skrevet 5. oktober 2013 Etter at det første forsøket var mislykket bestemte vi oss ganske kjapt for å ikke ta en ny runde før vi hadde prøvd å stabilisere kroppen min mest mulig. Så nå har jeg siden forsøket i juni gått på soneterapi, akupuntur og homeopati medisin i håp om at syklusen skulle bli mere stabil og kanskje tilogmed roe ned PCO. Noe vi har lyktes i, men ikke å oppnå svangerskap enda. Vi ser for oss å sette igang med et nytt forsøk evt før jul, eller så blir det rett etter jul. Vi hadde håpet på å få det til på naturmetoden, men dette lar visst vente på seg. Jeg har dog fått litt "tilsnakk" av hun som behandler meg. Hun mener jeg kaster bort tid ved å ikke følge lavkarbo diett. Men fra tidligere erfaringer så var virkelig ikke dette noe for meg. Jeg raste ned i vekt, tiltross for at jeg spiste mye mer enn vanlig og var stadig plaget med hodepine. Denne gangen har jeg valgt å fokusere på de riktige typene lav glykemiske matvarene og spiser til tider grov pasta og grove tortillas sammen med kjøtt og masse grønnsaker. Ikke i nærheten hver dag en gang spiser jeg dette til måltidene. Hun mener at det er dette som evt hindrer at jeg ikke får skikkelig eggløsning. (Jeg får aldri EL-slim) Jeg mener virkelig at det er bedre at jeg opprettholder min vekt og da spiser det som sørger for at jeg klarer å holde vekten oppe. Jeg er 169 høy og veier 64,5 kg pr dags dato. Hva tror dere? Gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144086150-da-var-jeg-tilbake-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå