Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Skal i bursdag til ei veninne (28 år) om noen timer å har enda ikke kjøpt gave!! Noen tips?? Har ei datter på to år som jeg skal være med frem til bursdagen, så har ikke tid til å gå å kikke så mye i butikkene. Har ikke peiling hva hun ønsker seg heller.... Anonymous poster hash: b6bc6...c91
Edie Britt Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Når jeg ikke har peiling, kjøper jeg gavekort på butikker som jeg vet at "alle" kan finne noe på, for eksempel Ting-butikkene, eventuelt Kremmerhuset.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Flaske vin og blomster Anonymous poster hash: 88c3e...912
Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Ei venninne av meg, har ofte kjøpt noe som hun selv ønsker seg i gave til de vennene hun ikke har visst hva hun skal kjøpe til, og det har alltid klaffet. Kanskje kjøpe noe du sjøl liker, ønsker deg... Ellers er en flaske vin eller blomster en god ide da.... Evt kjøpe en fin krukke og fylle med smågodt, det pleier å slå an blant mine venner...
Første_Gang Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Noen vellvære produkter pleier alltid og slå an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå