Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Kjøpte akkurat noen råfine Ecco skinnsko som passer i lengden, selv om de er en str mindre enn det jeg bruker nå etter at jeg har fått barn. De var litt smale og satt veldig tett på foten - men ifølge selgeren så er det ekte skinn og e går en del ut i bredden og former seg etter foten. Stemmer dette ? De er jo ikke for kort/trange, kun smale. Kostet 1300 kr, så greit om de blir gode å gå på. En str opp satt jo løsere, men ble for lange... Anonymous poster hash: aad12...2a2
Edelweis Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 ja det kommer de til å gjøre =) du må bare gå de ut! kommer nok til å bli favorittsko etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Håper du ha rrett, for jeg likte de knallgodt :-) Anonymous poster hash: aad12...2a2
Edelweis Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 det har i allefall alltid funka på meg. en gang hadde jeg vintersko i skinn som var litt smale, men hadde da på meg fuktige ulsokker og gikk meg en tur med dem, så var de mye bedre etterpå=) jeg hadde dem i mange år for de var så holdbare og jeg tok godt vare på dem! skal få meg eccosko i bursdagsgave av mannen nå, bare klarer ikke bestemme meg for hvilke =)
Himmel og hav Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Dette tipset har funket strålende for meg: http://www.kk.no/869309/er-de-nye-skoene-vonde-og-trange Da sparer du tærne for en del trange timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå