Plutselig_gravid Skrevet 5. oktober 2013 #1 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hver eneste dag mister han pusten ved amming og gulping. Det går såpass lenge før han får hentet seg inn igjen at han blir helt blå på leppene og "sovner". Er så himla ekkelt. Når pusten er tilbake hveser han en stund. Kommer sånn hull inn i halsen når han puster. Samme måte som storesøster når hun har astmaanfall. Det skjer også om natten når han sover. Tror han gulper og svelger det feil. Det hjelper ikke å legge han på siden heller. Han holdt på sånn på sykehuset også, og de observerte han om natten. Men da var det snakk om at han hadde svelget misfarget fostervann. Er dette normalt? Har aldri opplevd det med de andre. Altså har opplevd at de har svelget feil og at melken har kommet for fort, men de har hostet og hentet seg inn med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBjella Skrevet 5. oktober 2013 #2 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nei det har jeg aldri opplevd. De har fått melk i vrangstrupa og hostet og harket, men aldri mer enn det. Jeg hadde tatt kontakt med lege om jeg var deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 5. oktober 2013 Nei det har jeg aldri opplevd. De har fått melk i vrangstrupa og hostet og harket, men aldri mer enn det. Jeg hadde tatt kontakt med lege om jeg var deg! Takk for svar. Tror nok jeg gjør det. Det er ekkelt når han blir "borte" sånn. Han har forresten alltid klart å hente seg inn selv, men jeg må vekke han etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Mammaen Skrevet 5. oktober 2013 #4 Del Skrevet 5. oktober 2013 Les om reflux og se om du synes det passer. enig i at dette bør undersøkes av en lege.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutselig_gravid Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2013 Les om reflux og se om du synes det passer. enig i at dette bør undersøkes av en lege.. Takk for svar Har tenkt tanken at det kan være reflux.. Min eldste sønn har dette. Forskjellen er vel at med han så sprutet gulpet ut, og han her svelger/ligger å gurgler på det. Og kremter. Ringer jeg lege på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbarella og froskebarna Skrevet 6. oktober 2013 #6 Del Skrevet 6. oktober 2013 Enig i det med at jeg ville ha sjekket ang reflux, høres veldig sånn ut. Man trenger ikke gulpe for å ha reflux, sjekk ut om silent reflux. Og ring legen i morgen man kan få medisin om det er reflux som er så ille at man får sånne anfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå