Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Vi bor i et veldig tett boligfelt med små veier/innkjørsler overalt. Det er litt utenfor en større by, lite trafikk i boligfeltet, men mye mennesker. I helgene kommer det alltid masse barn på besøk til sønnen min, og sønnen min får lov til å gå til noen av vennene sine i området også. (Den som bor lengst unna tar det 3 min å gå til..) Mange av barna som kommer hit er her i flere timer og vi hører ikke noe fra foreldrene. Når mitt barn skal gå til venner er jeg alltid litt engstelig og ender ofte opp med å sende en mld til foreldrene på om han har kommet frem.... Er liksom den tanken om at dersom noe skulle skje og han ikke kommer frem så vil jeg ikke sitte her hjemme og ikke vite det i flere timer liksom.... Er jeg overbeskyttende eller sånn som sender mld for å se om han har kommet frem eller synes dere dette er ok? Ingen andre foreldre oppi her gjør det.... Barna er 5 år gamle. PS: Det er ikke nabo barn altså, kanskje 150 meter til nærmeste, og jeg ser han ikke fra huset vårt når han går.. Anonymous poster hash: 6d926...924
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg hadde nok gjort det samme som deg.. Anonymous poster hash: 10cf7...07d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 For å si det sånn. Fetteren min druknet i en grøft som 4 åring. Skulle gå fra det ene huset til det andre. Det sto fok i vinduene i begge husene og fulgte med han, men det var en strekning på et par meter hvor han ikke var synlig franoen av husene. Han druknet på de få minuttene det tok og reagere at han ikke kom tilsyne igjen fra "blindsonen" han var i. Anonymous poster hash: 1f003...1e5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Barna mine på 5 og 7 år får ikke engang gå ned til nabogata alene. Jeg følger de alltid. Ungene må også gi beskjed om de går inn til noen. Anonymous poster hash: dc145...548
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Takk for svar! Godt å se det ikke bare er meg... Føler det er riktig å "sjekke", men man blir jo litt usikker når "ingen andre" gjør det! Skjønner ikke helt hvordan de klarer det, å ikke se 5 åringen på 6 timer og ikke engang kunne vite helt sikkert om han eller hun er der den skal være.... De er jo ikke sååå gamle liksom.... HI Anonymous poster hash: 6d926...924
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå