Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Evt når og hvor stor grad? Anonymous poster hash: db20c...552
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Rekner med du mener som gravid? Isåfall er svaret ja. Er sykepleier på sykehjem, masse tunge løft og finn tidlig bekkenløsning. Delvis sykemeldt fra rundt ordinær ul med første, 100 % fra uke 24 eller noe sånt. Med andre jobbet jeg 70% fra jeg kom i 2. trimester ca, men ble tidligere sykemeldt pga beinbrudd, så er ikke godt å si hvor jenge jeg hadde jobbet hvis ikke Uten bekkenløsning kunne jeg klart meg lenge med tilrettelegging, men uten så tror jeg jeg hadde blitt sykemeldt uansett pga svært travle, tunge arbeidsdager. Anonymous poster hash: 13ea2...8ea
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jobber som renholder i privat firma, ble sykemeldt 100% fra uke 17 tror jeg det var. Mye bøy og tøy, tunge løft, møbler som skal flyttes på osv. Har mye kynnere så det er pga det også jeg ble sykemeldt. Anonymous poster hash: 4340f...314
Krumelur Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg er kokk og forrige svangerskap jobbet jeg på restaurant. Da ble jeg sykemeldt da jeg var seks mnd på vei pga ryggen. Det hadde uansett ikke vært aktuelt å fortsette så mye lengre, det er et veldig stressende yrke med lange dager på beina, mye tunge løft osv. Denne gangen har jeg en annen jobb og håper på å holde ut lengre, samt at jeg ikke får like vondt i ryggen:-)