Gå til innhold

Flere høygravide her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36 med nr 3 og er mektig lei. Føler jeg aldri blir uthvilt. Samtidig vet jeg at det sikkert blir sååå travelt med 3 tette barn. Har en flink mann da, så det beroliger meg litt.

Hvordan er det med dere andre?

Anonymous poster hash: 53191...96e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg regner meg som høygravid. er 33+0 i dag! er dritt lei! vondter over alt og er stort sett invalid. har 3 fra før vi da =) så dette blir 4 barnet på 7 år! gleder meg så innmari til å være ferdig med dette svangerskapet, samtidig som jeg prøver å nyte det også ettersom det er siste gangen, men jaggu er det vanskelig når man sliter sånn! jaja.. snart ferdig nå da :)

Skrevet

36 fullgåtte i dag og mer enn nok lei.. 

Hadde man bare vært heldig nok til å sluppet unna alt som heter svangerskapsplager så hadde det nå enda vært noe, men her har jeg virkelig fått min andel.. '

Gleder meg til å få denne babyen ut så jeg kan begynne å fungere nogenlunde normalt igjen.. :) 

Skrevet

9 dager til termin med nr 3.

Føler kroppen og psyken er helt rasert nå.

Gleder meg utrolig til å bli ferdig. Men gruer meg også litt til det første året for jeg vet det blir slitsomt. Har også en flink mann, ellers hadde det aldri gått.

Anonymous poster hash: 4962e...e6e

Skrevet

Håper dere ikke må på overtid, og håper jeg selv også slipper det :P 

Forrige gang var jeg så god form at jeg gikk på babybesøk 4 dager over tiden, ingen plager, ingen vann i kroppen, bare bittelitt lei! Denne gangen er jeg så og si invalid med bekkenløsning, kraftig halsbrann og føler spiserøret mitt blir smadret. I tillegg er jeg utrolig trett, kunne sovet døgnet rundt. 

HI

Anonymous poster hash: 53191...96e
Skrevet

12 dager til termin her med nr 2. Formen har vært veldig bra. Men i dag har jeg hjulpet mine foreldre med storrydding i kjelleren. Var nok ikke særlig lurt, er helt knust i kveld.

Anonymous poster hash: 08cc2...2dc

Skrevet

10 dager til termin her. Dårlig form og trøtt og lei. Håper på fødsel snart.

Skrevet

Nr 2 på vei her også :P 

Slapp overtid sist, jenta kom 11 dager før termin, så håper det går den veien igjen ;) 

Skrevet

13 dager til termin med nr 2. Sliten og lei og gleder meg til å treffe babyen :-)

Anonymous poster hash: 3f601...c18

Skrevet (endret)

7 dager igjen til termin.. den siste uka har vært veldig slitsom!

Hvis det kunne bare gå ann å gå frisk og rask helt frem til det virkelig starter så hadde det vært greit.. men neiiiiida man må ha alt slags mulig modningssmerter og ubehag :P

MEN! Innen 3 uker så får jeg sett det nye familie medlemmet :)

Nr 2 her også btw :)

Endret av <3Lotte+gutta<3
Skrevet

Jeg er 1 uke over termin imorra! Såååå lei å klar;-)

Overtidskontroll på mandag så håper noe skjer da:-)

Skrevet

Jeg er 38+0 i morgen. Har hatt bekkensmerter i 30 uker nå, magen er mye i veien, halsbrann deluxe, mye modningsmurringer og noe modningsrier, mye ligamentsmerter, babyen har det trangt og presser så jeg får vondt her og der, også klemmer han på en nerve, tisser MYE, sovner nesten ikke så konstant trøtt, blir utslitt bare av litt husarbeid eller en tur på butikken, noe hormonell (men ikke så ille som før), svetter som en gris, null matlyst +++

Lei? Ja!

Skrevet

Er i veke 36 med nr 2, har vore lei i ca 29 veker..

Skrevet

36+2 idag. Fikk førstemann 37+3, så håper at jeg slipper å gå lenge denne gangen også. Begynner å bli lei:)

Anonymous poster hash: 46ef2...efb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...