Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg håper tr ikke kommer på mandag. men den herlige mannen min kommenterte følgende: "hvis du får mensen, så kommer du bare opp med flere ideer for å få meg kåt, og det betyr mye mer sex på meg. så da er jeg fornøyd." mannfolk og syn på pp også. hehe.

Fortsetter under...

Hvor manfe DPO er dere nå?:) noen som skal teste snart?

5 dpo her.. trooor jeg:p Har mer utflod enn noen gang. Trodde d skulle tørke opp etter eggløsning. Blir stressa av all testing, temping og ditt og datt. Tror neste PP blir uten. Om jeg klarer.. tenker å teste 10 dpo

Annonse

Kanskje det var for tidlig ønskebarn! Slaget er ikke tapt før tante rød har komt :P

Håpe det ikke er TR som er på vei mamma til 2.. Den har ihvertfall ikke komt enda. :)

Kjedlig med blendahvite tester uansett hvilken PP man er i Veslemøy.. Syns det var drit 1 PP også jeg :P Håper det blir 2 streker på deg..

Lunagold, ble det peak?? Jeg sluttet som sagt å bruke monitoren når jeg mistet en testedag..

Ååå. det er spennende dager. Tempen min har steget enda ett hakk. Så da har eggløsningen garantert vært ihvertfall :D Hipp hurra for at jeg (tilsynelatende) virker ihvertfall :)

Spennende dette. Snart er det uka vår :D :D

Lykke til alle sammen!

Annonse

☼ IKM UKE 45 ☼

Mandag 4.november
-mamma_til_2gutter (pp3)
-Ønskebarn2014

Tirsdag 5. november
-

Onsdag 6.november
- Poteto (pp3)

Torsdag 7.november
- vil-bli-mamma (pp1)
- Bifrost (pp1)
- Veslemøy_83 (pp1)
- Ensligprøver25

Fredag 8.november
-

Lørdag 9. november
-Lottemor84 (pp2)
-Regine (pp6)

Søndag 10.november
-KlarForBarnNr2 (pp3)
-Lunagold (pp5)
-Sage90

♥Gravid ♥
-

♦TR har kommet ♦

-poteto

-Ønskebarn2014

-KlarForBarnNr2

-mamma_til_2gutter

Dere som har fått TR, har den kommet veldig tidlig? med tanken på at ikm til noen av dere ikke er før sent i neste uke? 

å næij, beklager :) da leste jeg sikkert ikke rett :P

☼ IKM UKE 45 ☼

Mandag 4.november
-mamma_til_2gutter (pp3)
-Ønskebarn2014

Tirsdag 5. november
-

Onsdag 6.november
- Poteto (pp3)

Torsdag 7.november
- vil-bli-mamma (pp1)
- Bifrost (pp1)
- Veslemøy_83 (pp1)
- Ensligprøver25

Fredag 8.november
-

Lørdag 9. november
-Lottemor84 (pp2)
-Regine (pp6)

Søndag 10.november
-KlarForBarnNr2 (pp3)
-Lunagold (pp5)
-Sage90

♥Gravid ♥
-

♦TR har kommet ♦

-poteto

-Ønskebarn2014

-mamma_til_2gutter

Kanskje det var for tidlig ønskebarn! Slaget er ikke tapt før tante rød har komt :P

Håpe det ikke er TR som er på vei mamma til 2.. Den har ihvertfall ikke komt enda. :)

Kjedlig med blendahvite tester uansett hvilken PP man er i Veslemøy.. Syns det var drit 1 PP også jeg :P Håper det blir 2 streker på deg..

Lunagold, ble det peak?? Jeg sluttet som sagt å bruke monitoren når jeg mistet en testedag..

Ååå. det er spennende dager. Tempen min har steget enda ett hakk. Så da har eggløsningen garantert vært ihvertfall :D Hipp hurra for at jeg (tilsynelatende) virker ihvertfall :)

Spennende dette. Snart er det uka vår :D :D

Lykke til alle sammen!

Vært syk hele helga, hadde ikke noe peak før det, men ble ikke til at jeg testet på lørdagen, siden jeg på testetidspunktet var langt inn i feber land. Så satser på at jeg har hatt EL og at vi traff :)

Jeg har sluttet å høre på kroppen min når det gjelder symptomer, siden den har lurt meg så mange ganger. men nå har jeg ikke IKM før på søndag uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...